peet hoe gaat het?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest
Hoi Peet,

Ik vroeg me af hoe het met de bv en het kolven gaat.
Het is alweer even geleden dat ik iets van je gelezen heb.

Ik geef nog steeds bv maar doe dit wel afkolven. Het liep ineens af en heb toen alle zeilen bij moeten zetten om het weer op gang te krijgen. Dit is gelukkig wel gelukt maar niet meer zoveel als eerst. Nu doe ik drie keer per dag kolven en haal dan alles bij elkaar bijna 250 cc (soms ook minder hoor) en dan doe ik derest met flesvoeding aanvullen.
Dit gaat gelukkig goed en mijn zoontje zit nu ook weer met zijn voedingen om de drie uur. Lekker hoor, heb je wat meer vrijheid. En sinds een paar dag slaapt ie door vanaf 19.30 tot 7.00uu!!!

Hopelijk blijft dit zo. En zolang ik nog bv heb blijf ik het nog geven.
Loopt het bij jou ook nog goed?

Nou, ben benieuwd.

Groetjes Anouk

Ik ben geen Peet Anouk, maar ik had op een van je andere topics gereageerd.

Met 3x kolven op een dag is 250cc helemaal geen slechte opbrengst hoor!
Heb je ook al eens geprobeerd door een regeldag in te lassen en elke 2 uur te kolven de boel weer wat omhoog te krijgen?
Er is ook medicatie (domperidon) die de productie hoger krijgt, maar dat kun je het beste overleggen met een lactatiekundige.

Hoi,

Ik ben ook geen Peet, maar wilde ook even zeggen dat 250 cc helemaal geen slechte opbrengst is.
Geef je helemaal geen live voedingen meer, want dan zou je extra kunnen aanleggen. Dat verhoogt de productie,  maar zo te lezen ben je zo ook wel tevreden.

Hoi hoi,

Leuk dat jullie ook reageren, altijd   welkom hoor!!!
Ik doe geen live meer voeding geven omdat ik merk dat Mels dan heel onrustig drinkt en binnen no-time in slaap valt. Hij drinkt dan veel slechter en is na een uur weer klaar voor de volgende voeding. Ik denk dat het komt omdat ie nu aan de fles gewent is, dit drinkt veel makkelijker en de borst kost toch meer moeite.

De voeding loopt langzaam steeds meer af, ik moet binnenkort weer meer gaan werken en nu werk ik ook alweer (ik heb een salon aan huis en werk ook nog op een verzorgingtehuis in het restaurant) dus heb ik helaas niet veel tijd om extra aan te leggen.
Ik vind het eerlijk gezegt ook wel goed zo. Zolang ik nog voeding heb en het lukt nog met kolven ga ik hier mee door. De bv is toch de beste voeding voor Mels en derest vul ik aan met flesvoeding.
Hij doet het gelukkig heel goed en vind dit geen probleem, gelukkig.

Helaas gaan mijn pamela's wel weer krimpen, snik snik. Maarja, heb er een aantal maanden mee mogen pronken, ha ha.

Groetjes Anouk

Terug
Bovenaan