Peet, vandaag was onze uitgerekende datum...

A

Anoniem

Guest
Hoe gaat het meid? Ik zag zo op tegen deze dag... Raar, want je kindje wordt bijna nooit op de uitgerekende dag geboren, maar omdat het mis is gegaan houd je wel steeds deze datum in je hoofd, ik tenminste...
Jouw twins waren was eerder geboren. Nou ik hoop dat het goed met je gaat, wilde je iig ff sterkte wensen voor vandaag en weet dat ik aan je denk Mickey

lieve mick,

same to you!!!

ik heb echt een paar rotdagen achter de rug....
Heb het forum ook echt gelaten voor wat het is...
Ik kon me er niet toe zetten.
Gisteren kreeg ik van mijn man heel lief een bosje bloemen.
Wat een scheet he...
Tot nu toe gaat het vandaag wel... Maar de dag is nog niet voorbij.

Voor   jou ook heel veel sterkte vandaag.
Meis ik denk aan je!
dikke kus en knuffel Peet

moet je trouwens werken vandaag of heb je net als ik een off day......

Moet dadelijk wel naar het ziekenhuis voor mijn 1e meting.... Ik ben benieuwd of er iets groeit en bloeit.... Je hoort van me.

Denk aan je!
dikke kus...

liefs,
Peetje

Lieve Mickey en Peet

IK weet wat voor een moeilijke tijd jullie nu doormaken, vooral de als steekt de kop op.
Lieve meiden ik denk aan jullie. De pijn en verdriet is niet zomaar weg, dit wordt in de loop der tijd minder. Je zult rond deze tijd steeds nadenken dat er anders een verjaarsdag gevierd had kunnen worden, maar het heeft niet zo mogen zijn.
Ik weet helaas hoe dat is.

Liefs

Lydia

Hoi lieverds.
Ook ik denk heel veel aan jullie en leef met jullie mee.
Al kan ik dan niet uit ervaring hierover mee praten, ik hoop dat het snel allemaal goed komt en jullie allebei heel snel weer een nieuwe datum voor ogen krijgen.

Lieverds heel veel sterkte en spreek jullie snel.

Dikke knuffel van Niekje

Lieve meisjes,

Ik wilde jullie ook nog even laten weten dat ik erg met jullie meeleef, ook al horen jullie me de laatste tijd niet zo veel op het forum. Dit zal een taaie tijd zijn, ik vond dat destijds wel toen mijn uitgerekende datum eraan kwam en weer voorbij ging en er geen lief klein roze babietje in mijn armen lag... Heel veel sterkte lieverds! En laten we hopen dat er snel weer een datum komt waar we naartoe kunnen leven en die dan niet zo verdrietig voorbij zal gaan!

Veel liefs, Anke

bedankt voor al jullie steun!

het doet me goed dat jullie aan ons denken en meeleven!

tot snel
liefs,
Peet

Terug
Bovenaan