Peettantes

Hoi Allemaal,

Nikki heeft last van talgbultjes op haar gezicht. Weet iemand hoe dat kunt behandelen of vanaf komt?

Weet iemand een leuke en orginele manier om de tantes te vragen als peettantes ????

Groetjes van Anouschka

Hoi Anouschka !

Talgbultjes worden veroorzaakt door de borstvoeding en ze komen en gaan vanzelf.

Als je ze wat sneller weg wilt hebben kun je er een beetje sudocrem op smeren.
Dit droogt ze nl. uit

Groetjes.

Jolanda

Misschien een shirtje/rompertje bestellen met daarop de tekst: wordt jij mn peettante??
Dan een vestje eroverheen aandoen, naar de tantes gaan en vragen of ze hem even het vestje uit wil doen, want hij/zij (ik heb even niet meegekregen of je een jongen of meisje  hebt..sorry)  heeft het zo warm.. en dan lezen ze die tekst.

Ik weet niet wanneer je die kleine wil laten dopen of wanneer je de peettantes wil vragen maar anders kun je evt een leuke surprise met sinterklaas doen.. maar misschien is duurt dat te lang.. ik hoop dat je nog meer tips krijgt.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

wij hebben het met een gedicht gedaan.

drong eerst heel niet tot hun door. maar na nog een keer lezen hadden ze het door. en hebben ze ff staan huilen. maar ze zijn zo trots als ik weet niet wat

Hoi,

Maarten had ook 2 talgbultjes. een is er al een week of 2 weg. De andere is sinds gisteren aan het verdwijnen. Volgens mij verdwijnen ze dus vanzelf. Ik doe er in ieder geval niets aan...

groetjes Pauline

wij hadden bij de jamin een blik snoep gekocht met voor de liefste peetoom en meter dit gegevne aan de des betreffend en uiteraard werd er ja gezegt. wij vroegen de een toen ze een nieuwe baan had en de ander met pasen. het kindje moest toen nog geboren worden.

groetjes petra en iris

Hoi,

Mijn man en ik zijn peettante en peetoom van Quinn, het zoontje van mijn zus.
We werden gevraagd op een hele orginele manier.
Na de 20 weken echo kregen we een kaartje met de foto die gemaakt is tijdens die echo.
Op de binnenkant stond geschreven: Ook al ben ik nog heel klein, maar ik wil jullie nu al vragen: willen jullie mijn peettante en peetoom zijn??"
Tuurlijk zeiden we ja !!!!

Wij vonden Dit een echt leuk idee....

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan