pendelen en zwanger raken

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik zit op het forum van de klusbabes en heb van de meiden gehoord dat er ooit hier ergens iemand is geweest die aan de hand van een geboortedatum en meisjesnaam kon pendelen om te zien wanneer je zwanger zou raken en wat je dan voor geslacht zou krijgen. het is toen gestopt heb ik gehoord omdat er nog wat klachten op gekomen zijn, maar ik zou heel graag met iemand in contact willen komen die dit kan.
hoop reactie van iemand te krijgen.
alvast bedankt,
groetjes Kruimels

Hallo meiden.

Ik sluit me bij jullie aan,want dat lijkt mij ook erg leuk,dus als er iemand is die dat kan.
Ik snap alleen niet hoe ze dat kunnen erg knap.
                                                            groetjes mexx-ann

Lieve meiden,

Houd er rekening mee  dat er met pendelen ook keihard uit kan komen
dat je geen enkel kindje krijgt...

Dan pin je je daar misschien op vast en zou er uit medische onderzoeken komen dat je wel kinderen kan krijgen...

Ik ben ook normaal wel altijd in voor deze dingetjes, maar aub pas er mee op.

Liefs Randy

ik zou het ook wel willen dat er voor mij wordt gependeld, dus als er iemand is die dat kan, wil je ons helpen aub we willen het zo graag

xxx linda

Hoi,

Ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig, en hou me zeker aanbevolen.
Weet er iemand al iets meer???

Liefs trotsemams

haha, er zijn genoeg die hetzelfde willen als mij, maar nu nog iemand die het ook echt daadwerkelijk kan, whawha.

snap dat er ook iets negatiefs uit kan komen, maar prik me daar niet op vast.
zou gewoon willen kijken of het uit komt wat ze zouden voorspellen.
bij bambi van ons forum klopte het namelijk precies, eng gewoon.

ALSJEBLIEFT is er iemand die dit leest en het kan????????

groetjes kruimels

ps: linda, ben jij dat? onze linda haha

Ha dames,

Ik ben hier ook wel heel nieuwsgierig naar. Gewoon om te kijken of het klopt. Zoiets kun je denk ik bijna nooit 100% goed hebben. Maar ik houd me eigen aan bevolen, om ook mee te doen.

groetjes Ank1

Terug
Bovenaan