pendelen zo ja waar dan, welke site en hoe?????????????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Het kan goed zijn dat ik mijn vraag 2x plaats, volgens mij ging er iets mis maar goed.
Mijn vraag is dus: op welke site kan je pendelen en hoe moet je dit dan doen???????
Ben zo ontzettend nieuwsgierig na al de verhalen die ik gelezen heb.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt.

X Blondje24

Hallo blondje,

Er is de afgelopen dagen ontzettend veel geschreven over  pendelen, hoe en wat.
Misschien een tip om te zoeken op onderwerp, dan kom je vanzelf tegen hoe het werkt.
Het is namelijk wel een bepaalde volgorde die je moet volgen, registreren, inloggen e.d.

Succes.

Groetjes, Jetje

Hoi Jetje.

Bedankt voor je reactie!!
Hartstikke leuk. Alleen nou nog een vraagje. Er was toch zo'n speciale pendelsite??
Of heb ik dat verkeerd begrepen?? Misschien dat dit een stomme vraag is maar goed.
Ik hoor t allemaal wel weer.

Groetjes Blondje24

hoi blondje24,

ik ben op de site gekomen via armbell.com/forum

veel succes,

Groetjes Lieselot

Er is de afgelopen dagen heel veel over pendelen gesproken op dit forum.
De pendelaarsters kregen daardoor zoveel aanvragen en er werd soms een beetje misbruik van gemaakt door ze uit te testen, dat sommige pendelaarsters zich hier een paar keer hebben laten horen en sommige zijn zelfs (tijdelijk) gestopt.

Maar de link waar je dit kunt vinden is
www.armbell.com /forum/viewforum.php?f=1&mforum=nientje28
LET OP: TUSSEN COM EN /FORUM STAAT EEN SPATIE, DIE MOET JE WEGHALEN ALS JE DE SNELKOPPELING KOPIEERT MAAR ANDERS WERD HET WOORD TE LANG?!

Dan kom je op Nientjes Forum en daar moet je eerst naar de topic !!!!LEES DIT EERST HIER STAAT DE UITLEG" gaan. Als je dan de aanwijzingen volgt kom je er vanzelf.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, veel succes allemaal.

Groetjes,
Jetje

Terug
Bovenaan