Pendelen

Vorig jaar april heb ik een vroeg miskraam gehad , en sindsdien zijn we echt voor een 2e kindje gegaan. Alleen tot nu toe heeft het niet meer zo mogen zijn. Ik word hier erg onzeker van, en ben soms bang dat er wat met één van ons mis is, waardoor dit niet meer lukt. ik wil weten of dit zo is, en of er voor ons in de toekomst nog een kindje is weggelegd.
 
Op de vraag of er wat mis is krijg ik een duidelijke nee. Bij de vraag of er een zwangerschap komt een duidelijke ja. Ook nog gevraagd of een zwangerschap binnen zes maanden komt en dat was ja. Ik heb het meerdere keren gevraagd ter check, steeds dezelfde uitkomst. Moet er wel bij zeggen dat het geen exacte wetenschap is, maar dat zul je zelf ook weten. Mijn advies: heb vertrouwen!
 
 
Heel erg bedankt voor uw reactie.
Ik weet inderdaad dat het geen exacte wetenschap is, maar ik heb hier zeker wat aan.
Heel erg bedankt !
 
Ik ben momenteel 9 weken zwanger en zou heeeeeeel graag al willen weten of ik een jongen of meisje krijg. Dit heeft een emotionele reden waar ik liever niet over uit wil wijden.. 
Is er iemand die kan pendelen hiervoor? Bestaat dat? 
En ik heb in het verleden een miskraam gehad en vind het allemaal erg spannend merk ik of alles wel goed blijft gaan. Krijg ik een fijne zwangerschap? 
Kan hiervoor überhaupt gependeld worden?
 
Terug
Bovenaan