pendelen

Bedoel je pendelen om te kijken hoeveel kinderen je krijgt? Als dat zo is dan heb ik daar goede ervaringen mee. ± 12 jaar geleden heb ik dat met een vriendin gedaan bij mij kwam er toen uit dat ik twee kinderen zou krijgen waarvan 1 jongen en 1 meisje. Beide kinderen zijn er inmiddels. tijdens de zwangerschap heeft ze ook gependeld boven mijn buik en dit wees het juiste geslacht aan. Bij haar klopte het aantal kinderen (3) wel maar bij de laatste zou een jongen zijn maar is het een meisje geworden. Bij haar 1e man kwam 1 kind uit, daar is de oudste van en bij haar 2e man kwam 2 kinderen. Terwijl zijn toenmalige vrouw geen kinderen had met pendelen. Je kunt er natuurlijk niet op vast pinnen, maar ik vind het erg toevallig.
Hopelijk komt er bij jullie wel wat goeds uit.

Wij hebben dit ook gedaan en bij ons kwamen er 2 meisjes uit. Bij een buurman van ons klopte het precies wat er uit kwam. 2meisjes en een jongen.
of het toeval is of niet dat weet ik niet. Maar ik geloof nog steeds dat ik twee meiden krijg. Afwachten maar dus
Groetjes kaatje

Kan je vriend of man dit niet voor je doen? Als het ronddraait word het een jongen en als hij heen en weer slingert word het een meisje. Je kunt dit het beste met een naald of een ring doen die je van je vriend of man hebt gekregen. Veel sucses
liefs kaatje

Terug
Bovenaan