pendelen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

Nou ik heb me ook even laten pendelen op www.flaironline.nl. gisteravond.
En ik had vandaag al "uitslag". Volgens Ivvy de pendelaarster ben ik september zwanger van een meisje. En krijg daarna nog een meisje en dit zal geen 2-ling zijn.
Nou ik ben heel erg benieuwd. vooral omdat mijn vriend het bij 1 kind wil laten. Maar dit zou na een zwangerschap en bevalling natuurlijk nog altijd kunnen veranderen.
Wel grappig om te doen.
Ik hou jullie op de hoogte

groetjes Marieke

hoi hoi

wat grappig, zo'n pendelsessie.

ik kan van mijn nicht herrinneren dat ze dit ook heeft gedaan. bij haar duurde het 3 jaar voor ze zwanger was en eigenlijk heeft ze nog geluk gehad, want haar baarmoederslijmvlies blijkt allergisch te zijn voor haar mans zaad. een hele kleine kans was dat dus!

maar goed, om op het pendelen terug te komen, zij had ongeveer 1,5 jaar voor de zwangerschap ook laten pendelen en die zei dat het een meisje werd maar ze nog wel langer dan een jaar bezig zou zijn. en dat klopte dus ook!
mijn achternichtje is inmiddels bijna 5.

ikzelf geloof er niet echt in, maar ik ben ook wel erg nuchter denk ik.

succes!

groetjes esther

quote: marieke76 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2006 20:29:22'));

Hoi dames

Nou ik heb me ook even laten pendelen op www.flaironline.nl. gisteravond.
En ik had vandaag al "uitslag". Volgens Ivvy de pendelaarster ben ik september zwanger van een meisje. En krijg daarna nog een meisje en dit zal geen 2-ling zijn.
Nou ik ben heel erg benieuwd. vooral omdat mijn vriend het bij 1 kind wil laten. Maar dit zou na een zwangerschap en bevalling natuurlijk nog altijd kunnen veranderen.
Wel grappig om te doen.
Ik hou jullie op de hoogte

groetjes Marieke

Hoi Marieke,

Hoe heb je de Ivvy gevonden op flair online, kan haar zo 1 2 3 niet vinden?

groetjes juffie

Hoi Marieke, en andere forumers.

Ook ik heb voor me laten pendelen. Op het flairforum is diegene nu gestopt. Het werd te druk. Ze wil het nu alleen via de mail doen tegen een vrijwillige bijdrage. Zodat het wel serieus genomen wordt. mailadres is ela51@hotmail.com .

Ik heb bij verschillende gependeld. Er kwam bij twee uit dat ik in augustus zwanger zou worden. Bij de een van een jongen, en bij een ander van een meisjestweeling.

Dus ik ben benieuwd. We zullen moeten afwachten.

Liefs,
Jasmijn

Hoi allemaal,

Ik heb het ook gedaan en de uitslag was aug. pos. test van een meisje. Ikke happy hoewel ik probeer met 2 voetjes op de grond te blijven. Wordt ik vandaag ongi. Bah,bah bah. Dus, hoewel ik niet echt geloof was ik toch blij en kreeg ik hoop en donder ik nu weer naar beneden....

ik heb me gisteren ook laten pendelen.
was ff behoorlijk sip en chaggie dat gisteren mijn ongi wel als nog was doorgebroken. dus ik dacht ik laat me pendelen.
kwam er uit december 2006 jongen.
nou ben benieuwd hoop eigenlijks wel eerder, maar ja wie zien wel.
ik ga er niet teveel vanuit geloof niet zo heel sterk in dat soort dingen.
maar nu ze die datum heeft genoemd ben je al wel weer aan het rekenen gek he doet wel wat onbewust met je.
waar kun je je allemaal laten pendelen zal wel een tweede keer willen..
weet iemand dat, en het liefst zo via de mail ..

knuf kus jb

meiden
geloven jullie dat nu echt?? ik niet maar goed dat is ieder zijn eigen
ik heb ook 2 keer laten pendelen op dezelfde dag en beide kwamen met een andere uitslag en het klopte allebei niet
was wel jammer anders zou ik nu uitgeteld moeten zijn hihi

liefs wilma

Hahaha, die Wilma!  Je vraagt vol verbazing of ze dat echt geloven, maar  je schrijft  dat je zelf 2 keer hebt laten pendelen! Dan neem ik aan dat je het eerst toch ook geloofde? Tot het moment dat het niet klopte. Dus wellicht komen de anderen er ook op terug op het moment dat het niet klopt.

Maar ik heb toch ook vaak gelezen dat het wel uitkwam. Ik geloof er op zich wel in, maar niet dat iedereen het kan. Bovendien zou ik het zelf niet snel doen, bang voor een uitkomst waar ik niet op zit te wachten.

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan