pendelen!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Jullie zullen mij niet kennen want ik zal VEEL TE LANG op het Als zwanger worden langer duurt forum. Ik ben inmiddels nu ruim 4 jaar van de pil, en heb nu 3 IUI behandelingen achter de rug, ik heb namelijk endometriose (verklevingen en cystes) en nog wat moeilijke dingen. Af en toe lees ik met jullie mee, gewoon omdat ik het leuk vind om te lezen dat er af en toe nog echt mensen zwanger worden!
Gisteren heb ik op de valreep nog laten pendelen bij Flaironline (een tip van iemand hier) en ik geloof dat ik bij een van de laatsten hoor, want ze doet het nu niet meer ivm drukte.
Maar... zij zegt dat ik in feb '07 zwanger word van een MEISJESTWEELING!
Een verhaal dat goed zou kunnen kloppen met IVF. Zelfs al geloof ik niet heilig in dat pendelen, ik was toch erg blij toen ik het las. En een tweeling lijkt me super, ben ik meteen klaar na al dat gedoe haha!

Succes allemaal en ik hoop jullie nooit op het andere forum te zien!

Groeten, Saar

hoi saar ten eerste wat erg voor je dat je al zo lang een kinderwens hebt en nog niet zwanger bent!!!!!!!!! maar ik heb ff een vraagje over dat pendelen hoe gaat dat in z'n werk bij flair online? waar moet ik bij zoeken kom er niet echt uit!!!!!!!!!!!!! dikke knuffel miranda

Hoi Meiden,
Ik heb begin van dit jaar voor mij laten pendelen (babybrabbel) en ja hoor het kwam uit, ben inmiddels 29 weken zwanger. Alleen weet ik niet of het geslacht klopte, volgens mij zei ze een jongen maar wij krijgen een meid. Maar dat is minder belangrijk.
Saar ik hoop voor jou dat je droom uitkomt, ik zal voor je duimen!
Liefs Rene

Terug
Bovenaan