Pendelen.

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Wie heeft er ervaring met pendelen en bij wie kwam het uit?

Liefs Linda

Hoi Linda

Mijn moeder heeft me van het weekend gependeld omdat ik zaterdag mijn NOD moest hebben. De pendel gaf aan dat ik niet zwanger was. Ondertussen zijn de duivels nog steeds niet langsgekomen dus of het echt werkt.......?
Het is natuurlijk een antwoord van je onderbewustzijn dus niemand die je voor de gek houdt! Baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan maar!
Ik laat het je wel weten

Ben sinds april gestopt met de pil en omdat ik in de zomer  een beetje ongeduldig begon te worden heb ik mij laten pendelen. Ik zou in jan 07 een positieve test van een jongen. Heb er al die tijd niet aan gedacht maar het kwam vandaag ineens weer naar boven. Ben zeer benieuwd naar jouw uitslag en naar die van andere dames/

Liefs Linda

Hey. Linda.

Ik heb me denk ik ongeveer 5 maand geleden laten pendelen, weet niet meer precies waar, maar zij is er mee opgehouden.
Ze vertelde mij dat ik in november zwanger zou zijn van een jongen.
Denk zelf dat dat niet is gelukt, word volgens mijn ongi. Al 2 dagen een beetje bloed verloren. Temp. was vanmorgen laag, maar vanmiddag was hij weer omhoog gegaan.
We wachten maar af he?
Mocht haar voorspelling wel uit zijn gekomen dan hoor je dat van me.

Groeten van Miena

Toch maar even een test gedaan want ben inmiddeld 4 dagen overtijd maar helaas...
Dus tot zover heeft de pendel gelijk!

Hoi hoi

Ik heb een paar maanden geleden ook laten pendelen en ik zou in november zanger raken.
Tja en ik weet nog niks maar het zou kunnen dat ik nu zwanger ben, ga dit weekend testen.
Als het raak is laat ik het je zeker weten!

Liefs Jessy

O dames voor die nog even moeten wachten of de pendel gelijk heeft of niet.
Wat spannend. Nou ik ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen hierover.

Liefs Linda

hoi meiden

ik heb zelf gependelt maar hij zij dat ik zwanger was maar het was niet zo ik ga het na het weekend maar weer proberen dan heb ik mijn eisprong

groetjes

Terug
Bovenaan