pendelen..

A

Anoniem

Guest
hallo!

Wie van de zwangeren hebben zich weleens laten pendelen?
En klopte het?

Een nieuwsgierige ssuss

mijn schoonzusje heeft het bij mijn eerste gedaan maar het klopte niet..
ik heb ook 3 echo's gehad en die klopte ook niet hij wou het denk ik gewoon geheim houden dat ie een jongetje was

gr
marike

ik heb ook voor mij laten pendelen. Ik zou in oktober 2006   zwanger zijn van een jongetje.
Ik ben   in oktober waarschijnlijk nog steeds zwanger, want ik ben nu al. Tot zover klopt het dus niet. En of het een jongetje wordt dat is nog even afwachten

Hallo,

Misschien een stomme vraag hoor maar wat is pendelen?

Groetjes

Pendelen is toch dat ze met een kristal (of met je trouwring?) aan een draadje  boven je buik hangen? Als het rondjes draait, is het een meisje, en als het heen en weer gaat, een jongetje - of zoiets?

Grappig, daar heb ik al jaren niets meer over gehoord!

ja idd zoiets is het, ik heb het toch maar gedaan want was benieuwd dus ik heb een aantal vragen opgestuurd en ook antwoord terug gekregen,
helaas klopte het niet want ik zou in november zwanger worden en ben nu al 6 weken zwanger en we zouden in 2008 pas trouwen terwijl  we eigenlijk binnenkort al wil gaan trouwen...

groetjes ssuss

ik zou bij de ene noverber zwanger zijn van een jongen bij de andere okt van een meiske maar ben nu al 7 weeken zwanger dus geloof het niet zo groetjes jolanda

Terug
Bovenaan