pendelen.

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Wie heeft er ervaring met pendelen en bij wie kwam het uit?

Liefs Linda

Hoi,

ik heb geen ervaring met pendelen, maar op www.babybrabbel.nl staan een chinese kalender en die klopte wel bij alletwee...

Groetjes Valerie

Hoi Carolinda,

Wat betreft de die chinese voorspelling bij mij klopt hij niet.
Volgens de voorspelling moet ik een meisje krijgen maar we krijgen een jongen.
Maar hoezo is het gelukt???????????????

Ik hoor je.

Gr,
Lin

He Lin,

Geen idee nog of het deze maand gelukt is. Maar toen ik een beetje te ongeduldig was afgelopen zomer heb ik mij laten pendelen. Toen kwam eruit dat ik in jan 07 een positieve test zou hebben van een jongen.Daar moest ik gisteren in een keer aan denken dus vandaar mijn vraag. Nou hoop ik natuurlijk dat ze ongelijk heeft en dat ik deze maand me tot de zwangeren mag voegen. Maar ik heb gelezen dat jij een jongentje krijgt super zeg! Oja ik weet nog niet wanneer ik naar de HA ga eigenlijk hoop ik gewoon zonder HA zwanger te raken. Daar gaan we ook maar eerst van uit we zijn immers in vergelijking van sommige anderen nog maar net bezig. Maar hoe is verder met jou voel je je goed en kun je je baby boy al voelen?

Liefs Linda

Hoi Carolinda,

Ook ik heb me van de zomer laten pendelen, 2x bij verschillende personen.
Er kwamen echter   ook verschillende antwoorden uit:
bij de 1e zou ik dec 2006 een positieve test krijgen en een jongetje verwachten. en bij de 2e zou ik nov 2006 een positieve test hebben en een meisje verwachten?????
Nou het klopte voor geen meter ik had de positieve test op 9 september, maar wat het wordt weet ik nog niet, dat weet ik pas op 18 dec dan heb ik een pretecho om het geslacht te bepalen.
zo zie je maar hoeft niet altijd te kloppen maar het komt wel eens voor dat ze juist hebben voorspeld, toeval of niet??

pin je er niet op vast dan valt het alleen maar mee als je eerder zwanger raakt, en ben je niet teleurgesteld als het later gebeurd!!

Veel succes met zwanger raken  

liefs Prietje
15w4d

Terug
Bovenaan