pendelen.

Hoi,
Ik heb voor me laten pendelen en bij mij kwam het uit, ik was die maand zwanger geworden. Of het geslacht ook klopte dat weet ik niet meer.
Groetjes Rene, mama van Isabel (7weken & 1 dag)

een vriendin heeft mij gependeld toen ik net zwanger was van de tweede....maar volgens de pendel zou het een meisje worden (net als volgens de chinese kalender en een heleboel bakerpraatjes) en het is toch echt een gezonde knul geworden!

hihi ik geloof er totaal niet in. Bij de oudste heeft iemand 2 testen gedaan, zonder dat ik het wist en daar kwam een jongen uit. Ook bij het pendelen kwam er een jongen uit.
Nou alles wat er uit kwam GEEN jongen maar een gezonde dochter.

gr diana

In mijn tienerjaren gependeld over het aantal kinderen (en geslacht) dat ik zou krijgen. Daaruit kwamen twee jongens.

De eerste is een jongen geworden, maar nu zijn we zwanger van een meid.

Ik was heilig overtuigd van het feit dat het twee jongens zouden worden. Dus het was een hele omschakeling toen we hoorden dat dit een meisje is.

In het verleden gependeld en de voorspelling was: 2 kinderen, waarvan 1 jongen en 1 meisje. de tweede is dus echt een jongen geworden (de chinese kalender voorspelde ook een meisje).
Ik ben nu zwanger van de derde en heb onlangs gependeld. Nu was de voorspelling 3 kinderen, waarvan 2 jongens en de laatste een meisje. Ik ben dus erg benieuwd.
Yoeke

hi, het is wel grappig ik heb bij mijn hele familie gependeld en het kwam uit.
ook een miskraam bij iemand heb ik zo ondekt
hij bleef stil hangen...
en bij mij zelf kwam een zoon en dan een dochter en idd..
maar volgens de pendel komt er nog een derde.....
en dat zal dan perongeluk moeten gebeuren, want ik vind twee een mooi aantal.
xx

Terug
Bovenaan