pendelen???

hallo

misschien een rare vraag maar gisteren zei iemand dat ik moest gaan pendelen voor het geslacht.
ik zei dat mag jij dan bij mij doen maar zei dat kan je zelf ook wel maar dat vind ik zo raar.
wie heeft dat ook ooit is gedaan??
of bij jullie ouders?

groetjes natasja

Hoi ik breek ff in, ik ban van het april forum,

Mijn buurman is in januari vader geworden, en hij heeft zijn vrouw meerdere malen gependeld, en steeds het zelfde dat het een meid ging worden en dat was ook zo, het kan toeval zijn, maar het kan ook echt werken, mijn heeft hij ook gependeld. nu is het afwachten of hij weer gelijk heeft,

Groetjes Natasja (Smurfje13 van het april forum)

voor een zouttest iki moet het nog doen is wel leuk denk ik haha.

Wat heb je nodig?

Een doorzichtige glas
Zout (fijnzout)
Je eigen ochtend urine

Wat moet je doen?

Verzamel je ochtendurine.
Neem het doorzichtige glas en bedek de bodem met een laagje zout (gemiddeld 2 eetlepels, en niet te veel of te weinig).
Giet je urine over de zout heen en zorg dat de helft van de glas gevuld is met urine.
Kijk direct (binnen 2/3 minuten)wat er gebeurd.

Resultaat:

Zie je dat je urine (een beetje) verkleurt en troebel wordt, en/of een soort van bubbeltjes laag of wolkjes patroon (aan de oppervlakte) ontstaat dan ben je waarschijnelijk zwanger van een jongen!
Zie je dat je urine dezelfde kleur behoud helder blijft, en/of er een soort van langwerpige slierten vanuit de bodem naar de oppervlakte zwemmen en meteen verdwijnen dan verwacht je een meisje!

Ben van het november forum.
Een pendel kan je alleen zelf gebruiken als je een eigen hebt. De pendel moet jou uit kiezen namelijk!
Ja mijn familie pendelt graag dus weet er veel vanaf. Ik geloofde er voorheen nooit in nu dus wel.
Als jij naar de winkel gaat om een pendel te kopen dan is het niet zo van je kiest de mooiste en die neem je. Je moet pendelen en dan vragen stellen een pendel die jou kiest zal gaan bewegen een pendel die niet bou jou past zal stil blijven hangen.

Mijn tante en stiefmoeder hebben het vroeg in de zwangerschap heel vaak bij mij gedaan. Ik was ervan overtuigd dat het een meisje zou worden. En hun pendels keer op keer gaven aan het word een jongen. Niet 1 keer werd gezegd een meisje.
En ik ben nu bijna 30 weken. En het is echt een jongen wat ik krijg.

Eerst vond ik het allemaal onzin maar het werkt dus echt. Ze doen het bij iedereen in hun omgeving die zwanger is. En nog geen 1 keer hebben de pendels het fout gehad.

Succes ;)

Terug
Bovenaan