pendeluitslag!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nou ik heb laten pendelen bij Flair-online.....en nu komt de uitslag.................
Ik raak in verwachting volgens hun in december 2006 van een TWEELING...jongen en meisje!!
Pfff...ben net van de schrik bekomen...haha
Mijn vriend zal ik dit maar niet vertellen,misschien wil hij dan niet meer...haha
Mijn moeder is van een tweeling en in haar gezin komt nog een tweeling voor,mijn neefje heeft ook een tweeling gekregen...dus misschien zou het kunnen???

We zullen moeten wachten om te weten of het uitkomt.....alweeeer wachten!!!

Liefs,Swinnie

ps.wel even een geruststelling dat het gaat lukken,hopelijk..

Lieve Swinnie,

ze zeggen wel dat tweelingen genetisch bepaald kunnen zijn.. dus je hebt best grote kans erop.. wat grappig dat dan uit zo'n test komt!

Nou ik weet niet of je graag een tweeling zou willen, maar mij lijkt het geweldig.

Ik wens je er echt eentje toe.. eh twee..

Liefs Julia

Nou Swinnie, maak je borst(en ) maar nat .

Dat is nogal een voorspelling. Wist degene van die tweelingen in jouw familie?

Als je moeder er één van een twee-eiïge tweeling is en dat niet door kunstmatig ingrijpen is, dan ben ik bang dat de pendelaar gelijk gaat krijgen, aangezien twee-eiïg erfelijk is (twee eitjes in één eisprong).

Zou je het leuk vinden, een tweeling? Lijkt me enerzijds wel leuk, maar anderzijds erg zwaar en vermoeiend, zodat het misschien wel ten koste gaat van het genieten. Maar ja is het zo dan is het zo, je doet er nix aan (behalve dan niet meer klussen ).

Succes!

Tammy

nou nou een tweeling nog wel...... je bent toch ook al wat ouder? dan is de kans ook groter op een meerling heb ik gehoord.
Maar dat pendelen lijkt mij ook wel wat. hoe en waar kun je dat doen?

liefs daan

Even antwoorden op jullie vragen...
Ja,ik zou het wel leuk vinden een tweeling,al hadden we besloten om voor 1 te gaan.
De pendelaars wisten niet dat tweelingen bij mij in de familie voorkomen.
Ik heb het net toch maar tegen mijn vriend verteld...hij lachte ermee,maar zei ook lachend, oh nee,dat wil ik niet...dan verkopen we er eentje..en we klussen vervolgens niet meer..hahaha,we lachen er maar mee...misschien komt het wel niet uit.
Is het echt zo dat als je ouder bent je meer kansen hebt om een tweeling te krijgen??
Pffff...lijkt me ook zwaar...en werken dan?ik heb op dit moment geen baan maar het is niet de bedoeling dat ik niet meer ga werken...financieel hebben we dat ook nog nodig.
Oh ja, als je ook wilt pendelen..www.flaironline.nl.dan naar forum,dan naar baby,en dan op het forum de 5e of 6e topic geloof ik.je gegevens achterlaten en een dag later heb je je voorspelling....spannend..!!

Nou ben benieuwd of het allemaal uitkomt..
Liefs,Swinnie

Hi Swinnie!

Ik heb het meteen ook even geprobeerd en dat bleek net op tijd. Ze kregen het ZO druk, dat ze besloten ermee te stoppen. Volgens Manuela zal ik in oktober zwanger raken. Ik wilde niet weten of het van een jongen of een meisje zou zijn, dat is juist de verrassing der natuur!

Bedankt voor de tip,

Marian

Ik was ook net optijd voor het pendelen op flair.nl.
Ze zegt dat ik in december zwanger word van een jongetje.
Ik ben erg benieuwd. Khoop echt dat het waar is dat ik dan zwanger wordt.

Liefs, Nadine.

he swinnie en de rest
het moet niet gekker worden. hebben we bijna tegelijk onze NOD (jij iets later) worden we ook nog ongeveer tegelijk zwanger (volgens het pendelen) ik wordt in november zwanger van een jongetje. nou ik ben benieuwd. We zullen zien of het klopt.
Hoeven we voorlopig ook niet verplicht te klussen (haha) laat het warme weer maar komen
nee hoor pendeluitslag of niet we gaan gewoon door met klussen. Ik hoop namelijk dat ze het mis heeft en dat het eerder raak is.
Wel jammer hoor ze stoppen ermee. Kan me er ook wel iets bij voorstellen. Ik zou ook helemaal gek worden als ik zo druk met anderen zou moeten zijn. En dat ook nog eens belangeloos.
maar goed nogmaals we zullen zien wat het wordt
liefs daan

Terug
Bovenaan