Pendeluitslag!!?????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

ik heb me door 2 mensen laten pendelen en ik heb 2 verschillende uitslagen gekregen. de een zegt dat ik in december zwanger raak van een jochie, de ander zegt november van een meisje, huh?
nou pin ik me nergens op vast hoor,maar toch wel gek??
mijn nod de 12e moet nog even afwachten.
liefs Prietje

vreemd, maak toch niet uit? als 't maar gezond is toch?

Hoi prietje,
Ja dat is inderdaad vreemd maar ja joh het gaat om   dingen als het maar gezond is en wat het word is alleen maar een groot cadeau als je het niet weet.
Liefs Bianca

tja, daarom geloof ik er ook niet echt in, maar ieder voor zich...je zult toch moeten wachten en hopelijk klopt het dat je in november zwanger bent maakt dan toch niet uit waarvan he? is in ieder geval een maand eerder dan december...Dan heeft ze in ieder geval ergens gelijk in gehad nietwaar? heel veel succes en klus ze!!

liefs sweety

Hmmm...  in theorie zou het kunnen...:

Als je lichaam twee rijpe eitje loslaat en je klust zo rond 30 november dan kan om 23.59 uur een eitje bevrucht worden en en om 0.01 (1 december) het andere....

Tadaaa!! Ja hoor het kan!  Hahahaha....

Maar wellicht is het aannemelijker dat één van beide ongelijk heeft. Of allebei en ben je gewoon deze maand zwanger .

Al met al succes!

Groetjes,

Tammy

prietje..

ik heb ook op het flairforum laten pendelen,, en ze zeiden dat ik in november zwanger zou worden, terwijl ik op dat moment al zwanger was! (wist ik toen nog niet hoor)
ik geloof er geen snars van

liefs sas

Terug
Bovenaan