pendeluitslag...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik zit nog op het zwanger worden forum,zit in ronde 3 maar heb even een vraagje..
Heeft iemand van jullie laten pendelen op flair-online en is de voorspelling ook echt uitgekomen??
Ze hebben mij nl voorspeld dat ik in dec.2006 zwanger zou raken van een tweeling jongen en meisje!
Weet dat ik me er niet te veel aan moet vasthouden maar ben benieuwd of het bij iemand is uitgekomen!

Dankjewel,swinnie

hai, nou dat pendelen, is je reinste onzin en kan hooguit voor 50% uitkomen.

Ik kan het weten, want mijn moeder heeft gependeld en joehoe, helaas ik bleek een meisje te zijn.

ze geloofde heilig dat dat ik een jongen zou worden ( na de meiden) en alles was blauw toen ik werd geboren.

Bij mijn tante is het toevallig uitgekomen. Dat werd wel een meisje zoals de pendel aangaf.

Wil je het zeker weten, kijk gewoon dan lekker naar de echo, die is zo goed als zeker (in een later stadium dan he)

nou succes hoor.

groetjes Dees

Hoi hoi,

met pendelen moet je je eigen gevoel uitzetten , want denk/hoop je maar iets in de richting van dat je zwanger bent dat slaat hij al uit naar ja.
En dat is voor een hoop mensen moeilijk om te doen.
Ik zou er maar niet teveel op vertrouwen. Je ziet het vanzelf toch wel, niet?

Liefs

hoi hoi,

IK heb heel leuk contakt gehad en eigenlijk nog   steeds afentoe met pendelaars,maar het is hartstikke leuk en intressant om het   te laten doen!!

Ze hebben voor mij dikwijls gependeld en ik ben   3 keer zwanger geweest het afgelopen jaar helaas geeindigd in een miskraam,maar ik moet   zeggen ze had het   elke keer goed,tis maar net denk ik hoe je gevoel erover is.ik vond het   erg leuk en fijn als ze   voor me pendelde.

Maar goed dat is voor iedereen verschillend natuurlijk,en ik was er   ook veel mee bezig.

liefs maagd

Ik heb in het begin van het jaar ook laten pendelen. Toen was het zo'n hype hier op de site. Ik heb bij verschillende mensen laten pendelen en ik kreeg elke keer een ander antwoord. Uiteindelijk vertelde mij 1 pendelaarster dat ik in maart zwanger zou worden van een meisje. Nou, het eerste gedeelte klopte. Ik ben in maartzwanger geraakt van een jongen....

Dus ik geloof er ook niet zo in, maar het is wel leuk om te laten doen.

groetjes mara26
24w2d

Terug
Bovenaan