pepe.ik vraag maar niks meer.

ik vraag maar niks meer hier op het forum,want krijg toch helemaal geen antwoord op me vragen.tewijl ik al bijna 2 jaar hier aanwezig was iedere dag,dus mijn vraag over iui stel ik ook niet meer.ik had hem deze week al eerder gesteld hier op het forum,

he pepe!
ik ken je nog van het andere forum...(ik was petra uit H) maar inmiddels verhuisd naar Vinkeveen,dus vandaar de V.
Jammer dat niemand heeft gereageerd op de iui vraag. wij starten eind april met icsi.dus kan je niet echt verder helpen..wij zouden iui doen vorig jaar maar op moment van inseminatie is het afgeblazen...zaad was te slecht.
kijk anders even in je boekje vd verzekering, wij hebben agis en daar staat alles in ook over vergoedingen voor iui,icsi en ivf en anders even bellen met je verzekering.
ik weet nog dat ik wel de hormonen moest betalen maar dat was niet veel 13 euro en ik hoefde er ook maar een.
hopelijk ben je snel aan de beurt, maar je hebt in elk geval iets om naar toe te leven! al kan het soms wel erg lang duren.
succes!
gr. petra

He, wat jammer nou, ik ben een aantal dagen niet actief op t forum hier geweest, dus k heb je vraag niet gezien..wel op t forum zwanger worden..Toen heb k je wat tips gegeven...K hoop dat je wel aan de juiiste info weet te komen..

Ik weet alleen wel zeker dat dit bericht wel de nodige reacties gaat krijgen!
Meid  heel veel succes, en hou me op de hoogte, want volgens mij gaan we ongerveer gelijk op met de iui... Ja wij over 2/3 maanden maar dan heb k eerst nog een kijkoperatie..

hele fijne paasdagen en wie weet tot later!!

Je bent er tussendoor geglipt bij mij, sorry.Het is niet leuk als je geen antwoord krijgt, maar dat is niet bewust.
Wat wil je allemaal weten, de ingreep op zich is een "eitje". Bij ons moet je vanaf de 8ste dag om de dag een echo om je follikel in de gaten te houden bij anderen prikken ze bloed.als het 1,6 is dan moet ik urine sparen en als ik een lh peik heb is de inseminatie de volgende dag. Dat was bij de eerste iui op dag 13, en nu bij de 2de keer waarschijnlijk ook. En als je dan weer ongesteld word begint het hele feest weer opnieuw, je hoeft niet elke maand. Dat mag je zelf weten.
het zaad van mijn man brengen we 's morgens om 8 uur, en dan halen ze de goede zwemmers er uit en die brengen ze bij mij in om 11 uur.
Dit is een raar moment maar het is niet anders. Nou ik hoop dat ik het een beetje heb goedgemaakt, fijne paas. liefs ilona

hoi

Ik kan niet helpen want wij krijgen geen iui maar een icsi behandeling en dat lijkt totaal niet op elkaar.
Dus kan ik niet anders dan alleen succes wensen met jullie iui behandeling.
Wat verzekeringen betreft het is bij elke verzekering anders en het hangt ook nog van het pakket af...

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan