pepe niet zo sip meer

A

Anoniem

Guest
ben niet zo sip meer vandaag ik heb me zelf verwend met een lekker cdtje danm top 100 lekkere muziek,want van die dance muziek wordt je vanzelf wel vrolijk,op deze manier kom ik die 8 dagen wachten wel door voor ik het weet is het 16 febr nou meiden een dikke knuf weer van pepe.

oeps moest,damn top 100 zijn ik had de m,n op de verkeerde plek gezet hihihihihi

Fijn dat je weer een beetje kunt lachen. Voor je het weet is het 16 Febr. Het schiet al aardig op.
Groetjes, Kat.

dank je wel hoor meis,en nou nog lekker weer erbij.ik verlang heel erg naar de lente en de zomer,ik heb die shit winter nou we gezien hoor.ik ben echt een zomermens knuffies pepe

Ik kan ook niet wachten tot het weer beter word, en de deur open kan. Heerlijk naar buiten! We hebben pasgeleden een vakantie geboekt naar Tenerife. Nu kijk ik regelmatig op internet naar al die mooie zonnige foto's. Ik voel me dan gelijk beter. Het is onderdeel van mijn voorpret! Maar het duurt nog zoooooo lang. Wij hebben hier nu een heerlijk zonnetje. Was vanmorgen al vroeg op pad met zoonlief. Heerlijk genieten van dat zonnetje. Het duurt maar kort.
Groetjes, Kat

Hoi pepe
Tzal inderdaad wel vlug weer 16 feb en lente zijn! En weet je... op 16 februari hebben we alweer 31 min zonlicht meer in de lage landen!
Dubbel naar uitkijken dus!
Geniet intussen maar lekker van je top 100 cd'tje... alles geven!

Groeten,
Lea

Hoi,

Gelukkig maar dat je je weer beter voelt. Ik hoop echt voor je dat de tijd voorbij vliegt!

En ik ga voor je duimen.

Liefs,
Lelie

Terug
Bovenaan