pepe

A

Anoniem

Guest
Thx voor je reactie.
Ik wordt binnenkort 25, dus ik zit nog niet zo in de categorie van "nu of nooit" (bij wijze van spreken) gelukkig.
Dus ik weet het.... alle kansen liggen nog open en in principe is er nog tijd genoeg...
Langs de andere kant (misschien klinkt dit wel ziekelijk ofzo) kan ik het ect niet uit mijn hoofd zetten en ben ik er erg mee bezig. Tlijkt wel alsof mijn lijf na 1x zwangerschapshormoon te hebben geproefd (buitenbaarmoederlijk dan) schreeuwt om meer! Ik kan het moeilijk uitleggen maar daar is het allemaal begonnen, daarvoor had ik er amper bij stilgestaan.
Bovendien schieten hier de zwangere vriendinnen als paddestoelen uit de grond. Sommigen zijn zelf ouder dan mij, anderen zijn even oud maar hebben een oudere vriend/man, dus niet echt vergelijkbare situaties.
Positief is voor mij dat hij echt wel kindjes wil, enkel vind hij zichzelf nog wat jong (24) wat ik ergens wel rationeel begrijp hoor. En ook positief is dat we in de luxe-positie zitten dat we nog tijd heb wat betreft aantal vruchtbare jaren om het zo te noemen.
Langs de andere kant is het voor mij nogal moeilijk om elke dag bija te zitten vechten tegen het geschreeuw in mijn lijf en tegen de traantjes (zowel van blijdschp als van verdriet) als ik vriendinnen met babytjes of een bol buikje zien.
En dan vanmorgen zo pokkemisselijk opgestaan en ik krijg mezelf maar niet op gang (heb voor de komende weken ook mijn namiddagcursus die ik normaal volg van de agenda geschrapt, tot ik mezelf wat meer rust heb gegund)
Buiten die misselijkheid nog geen symptomen. Dat wordt ook nog afwachten... ben er nu al een tikje nerveus voor, maar niet veel want als ik daar aan denk wordt ik eigenlijk net heel rustig. Maar dat is dus nog 9à 10 dagen afwachten. En daar weet hij eigenlijk ook niets van, want stel dat het niet zo is, dan wil ik geen paniek hier in huis die dan totaal voor niets blijkt te zijn.
En als het wel zo is dan zien we op dat moment wel weer en ook dan heb ik wel het gevoel dat het goed komt.
Heel verwarrende situatie dus..

als het toch zo mocht wezen dat je zwanger ben,dan denk ik toch dat hij er best wel gelukkig mee is,want achter bijna elke man schuilt er toch wel een goede engel hoor,,,nou meis hou je me op de hoogte.....en over mezelf betreft ik zou morgen ongi moeten worden maar me temp is nog steeds 37.1 ik hoop dat het maar uit blijf die klote ongi.knuffels weer van pepe

Ik duim heel erg voor je dat die kloteklodders mogen wegblijven en dat je al kan dromen van een bollebuikzomer!
Die temp zit al alleszins goed hee, nu de rest nog
ga je ook binnenkort testen?

ja,ja als het uit blijf tot het weekend ga ik maandag testen moet er alleen nog ff 1 gaan halen bij de DA drogist.ik hoop dat die van jou ook goed uit zal pakken hey ik duim voor je hoor.knuffels pepe

Mijn man had bij de eerste ook zo zijn twijfels. Toen het de eerste keer raak was, had hij zoiets van ik weet neit zo goed wat ik ermee moet. Na de miskraam veranderde het een beetje. Hij wilde ineens graag een kind, maar gaf wel aan dat het voor hem pas reel werd als het kind er zou zijn. En dat was echt zo. Ik had een beetje het idee alleen zwanger te zijn. Niks gezellig baby-voelen aan de buik. Maar toen onze zoon geboren was veranderde dat meteen. Dat gezicht toen hij met zijn zoon in zijn armen stond.... (en geen fototoestel in de buurt natuurlijk!) Bij deze poging weer. Hij snapt niks van mijn drang naar nog een kind. Het lijkt hem leuk. Maar daar blijft het bij. Misschien is dat voor jouw mannetje ook wel zo. Maar ik begrijp jouw gevoel erg goed. Als die eieren en hormonen op hol slaan, zijn ze niet meer te stuiten. Volgens mij werkt dat gewoon zo bij vrouwen. Succes! En ik hoop voor jou dat het raak is!

25 is een hele mooie leeftij om zwanger te worden en een kindje te krijgen. Sterkte
Miep

Wat lief allemaal!
en blij dat er wel mensen zijn die het ook zo een beetje begrijpen! Want hoe lief ze het ook bedoelen, als ik soms wat bij vriendinnen ga zitten vertellen is het al gauw van "ach meid, je hebt nog zo veel tijd heb nou effe geduld" maar zo werkt het niet altijd hee
In ieder geval erg bedankt voor het warme gevoel dat ik hier net mocht voelen bij het lezen van dit alles!
En jullie ook allemaal veel sterkte hee!

Terug
Bovenaan