A
Anoniem
Guest
18 juli is Pepijn geboren, alles was goed met hem en de eerste weken waren super. Pepijn is een tevreden mannetje dat alleen huilt als hij honger heft of een vieze luier. Hij dronk zijn flessen met veel plezier helemaal leeg. Tot een week geleden, eerst had hij 1 x op vrijdagavond en op zaterdag 1x overgegeven. Wij dachten oke niet aan de hand want hij was ook gewoon lekker vrolijk en bewegelijk. De dagen daarna ging het goed tot dinsdag op woensdag nacht. S'nachts heb ik 2 keer zijn bedje verschoont omdat hij dit onder gespuugd had. Dit ging woensdag gewoon door voedingen bleven even binnen maar later kwamen ze er toch uit. We hebben nieuwe spenen gekocht fessen, maar het hielp niet. Uiteindelijk zijn we vrijdag naar onze huisarts geweest, deze heeft overleg gehad met de kinderarts en wij kregen het advies Pepijn zijn voeding te verdikken met Johannes broodpittenmeel. Dit leek goed te gaan, hij hield de voedingen weer binnen. Wij blij ! Zaterdag nadat hij gedoucht was begon hij met spugen en daarna geen voeding meer binnen gehouden. Maar hij had wel honger. Uiteindelijk hebben we zaterdag middag gebeld met de huisarts en die verwees ons door naar het ziekenhuis.Daar zijn de onderzoeken begonnen en al snel was de diagnose er. Pepijn zijn spier van zijn maag naar zijn Darmen was te hard gegroeid en moest geopereerd worden. Zondag is er voor alle zekerheid nog een echo gemaakt. Zondag is Pepijn overgebracht naar het Spohia kinderziekenhuis, Het was zo zielig hij had 2 infuusjes en een sonde en een honger, zijn speen heeft hij bijna opgegeten. Pas nadat hij ingebakerd was werd hij rustig en vel in slaap. Pepijn is zondagavond om 21:00 uur geopereerd.
Het kwaaltje wat Pepijn had is niets ernstigs alleen lastig. De spier is nu geopend. Deze kwaal komt het meest voor bij eerst geborene en bij jongetjes.
Pepijn is maandag weer thuis gekomen en is weer helemaal zich zelf en drink weer braaf zijn flesjes.
Nou dit was het, ik wilde het alleen maar even kwijt.
Ik hoop dat met jullie verder alles goed gaat !
Groet,
Claudia
Het kwaaltje wat Pepijn had is niets ernstigs alleen lastig. De spier is nu geopend. Deze kwaal komt het meest voor bij eerst geborene en bij jongetjes.
Pepijn is maandag weer thuis gekomen en is weer helemaal zich zelf en drink weer braaf zijn flesjes.
Nou dit was het, ik wilde het alleen maar even kwijt.
Ik hoop dat met jullie verder alles goed gaat !
Groet,
Claudia