Peptalk!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit vandaag in dag 53 van m'n cyclus. Negatieve test, nog geen RD te bekennen... *zucht*
Dus, ik ga mezelf en ons allemaal even oppeppen!!!
Gister hoorde ik van goede vrienden dat zij een kindje verwachten, na járen van proberen en vele teleurstellingen. Ik ben zo ontzettend blij voor ze!! Word er zelf ook blij van... als het hen lukt, is het ons vast ook gegund!
Het zonnetje schijnt heerlijk, het beloofd een fantastische zomer te worden! Ik ga 'm helemaal uitbuiten..lekker veel naar het strand, lekker wandelen, terrasje zitten en genieten!
Ik ga dit weekend beginnen met de slaapkamer opknappen. Als de RD geweest zijn (hopelijk snel) gaan we weer vol goede moed een nieuwe ronde tegemoet, en wil ik van onze slaapkamer een plekje maken waar we met  (nog meer)  plezier kunnen klussen!
Komend weekend ga ik lekker shoppen, naar de kapper en stappen! Alle dingen die ik al tijden niet meer  gedaan heb  onder het motto: "als ik straks zwanger ben dan..." (en ik drink natuurlijk geen alcohol meer) En nu ga ik dus gewoon stappen..dan maar nuchter, en mezelf weer mooi maken! Joepie!

Zo...dat waren mijn peps! Hopelijk zijn er meer meiden die leuke pep-ideen hebben, zodat we ook het zonnetje een beetje op dit forum kunnen laten schijnen, zonder dat onze testen de oh-zo-begeerde-dikke-vette-plus-weergeven.

Liefs, 10e

Hoi 10,

Hoe kan het zijn dat jouw cyclus zo lang is. Heb je dan geen hoop op dat je wel zwanger bent?
Ik heb jou nog niet echt gevolgt dus misschien heb je het wel eens verlteld.

Ik ben Eef en 29 jaar en mijn vriend is 33.  Wij hebben  1 zoontje van 2 jaar. Wij hebben besloten graag een tweede kindje te willen en daarvoor ga ik as vrijdag mijn spiraaltje laten verwijderen. Allemaal weer heel erg spannend!!!

Om nog terug te komen op jou peps.
Ik heb nog een aanvulling
 Geniet van  de kleine momenten die bijzonder zijn. (voor ieder weer anders) Soms verlies je die  namelijk uit het oog als je bezig bent met zoiets belangrijks als een zwangerschap.

Gr van Eef  

hoi

Geniet er van he ,en ik hoop dat het toch snel raak mag zijn voor je.Ik zit pas in de eerste ronde voor nr 2 dus ben er nog niet zo mee bezig volgende week mijn nod dus ben wel benieuwd.succes he groetjes wendy

Hoi Eef,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom mijn cyclus zo lang is... maar ik baal er wel enorm van! Als ik nu ongesteld word ga ik daarna aan de teunisbloemolie..daar heb ik goede verhalen over gehoord.

Ik denk zelf echt niet dat ik zwanger ben... voel me helemaal niet zwanger en heb van het weekend ook negatief getest. Denk eigenlijk gewoon dat m'n lichaam in de war is. Maar ja, vervelend is het wel, het is nu veel moeilijker om een vruchtbare periode te bepalen en bovendien duurt het zo eindeloos lang voordat je uitsluitsel hebt of het deze ronde gelukt is of niet!

Maar ja, je hebt helemaal gelijk... genieten van de kleine bijzondere dingen!

Groetjes 10e

heeee dat is nog eens een goede instelling!
Genieten van het leven!! super
We willen allemaal wel zwanger worden, maar ondertussen gaat het leven gewoon door.
En met zo'n positieve instelling is het leven veel leuker. En een kindje is dan een welkome aanvulling...
Dat is een veel betere manier om er mee om te gaan, dan alles maar in het teken zetten van een eventuele zwangerschap.
Als je wilt gaan stappen, doe dat lekker! Niet te veel bij nadenken. Ook alcohol, mits matig, kan best hoor, zeker als je nog geen positieve test hebt. De eerste weken heeft je kindje toch nog geen bloedband met jou. Dus een of twee glaasjes is echt niet fout.
Denk maar aan al die mensen die plotseling/ per ongeluk zwanger blijken te zijn, die hebben ook nergens op gelet.

Geniet! het wordt lente!
Je bent goed bezig!

Brinn

Hoi 10,

Wel balen dat je cyclus zo lang is. Is het wel regelmatig ????
Ik heb tijdens het zwanger willen worden van mijn zoon veel steun gehad aan het temperaturen. ik heb die lijsten ook allemaal bewaard dus ga ze er maar eens weer bij pakken. Zou dit voor jou de eerste zwangerschap zijn?

Gr Eef

Hoi Eef,

Ja, dit zou inderdaad mijn eerste zwangerschap worden. Ik ben nog aan het twijfelen of ik zal gaan temp. of niet... denk dat ik het eerst even met teunisbloemolie probeer, en dan ga tempen.   (als het dan niet al gelukt is, haha)

En Brinn, thanks voor je leuke bericht! Ik ben heus niet altijd zo optimistisch en dapper (heb van het weekend wel flink potje gejankt na de nega test) maar gelukkig helpt het zonnetje! En... je hoort zo vaak van mensen die eigenlijk de hoop op hebben gegegeven en er niet meer mee bezig zijn en dan zwanger worden, hopelijk werkt dat bij mij ook zo.
Liefs, 10e

Ik wens je heel eel succes. Heb dan nu enig idee wanneer je NOD is?
Gr Eef

Terug
Bovenaan