pepti en bijvoeding

vraagje hextha,

hoe is het met de dktp spuiten gegaan?
heeft ze daar heftig op gereageert??
ik moet volgende maand de eerste namelijk laten zetten dan is ze 3 maanden(ik heb het dus al een maandje uitgesteld).ik vind het eigenlijk helemaal niks vooral omdat zij dus een lactoseintollerantie heeft en ook nogal gevoelig is. als je een knuffel tegen haar wang aanhoud krijgt ze al een rode vlek op haar wang.ik heb namelijk begrepen dat de kans heel groot is dat ze na de spuiten eceem of astma kunnen krijgen. weet jij daar iets van??
 
De dktp prikken heeft ze niet op gereageerd, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ze de nieuwe prikken heeft gehad.
Ook Renske heeft met 3 maanden pas de eerste gehad.
Er bestaat inderdaad een kans dat ze er astma of eczeem van overhouden, maar hoe groot die kans is weet ik niet.
Dat hangt er ook van of of er eczeem en/of astma in de familie voorkomt.
Maar als het in beide families voor komt heb je zoiezo 80% kans dat je kind ook een allergie krijgt, maar af dat astma of eczeem is.

Renske is nu allergies voor koemelkeiwitten, huisdieren, warm water(stom he) en waarschijnlijk ook huisstofmijt.
De huisarts heeft tegen ons gezegd dat we er maar rekening mee moeten houden dat ze waarschijnlijk wel astma zal krijgen.(dit omdat ze nu al last heel van d'r luchtwegen.
Ik hoop dat je hier iets aan heb.

Groetjes Bianca
 
hoi bianca,

fijn om te horen dat ze niet gereageert heeft!ik heb ook de nieuwe injectie's besteld want die andere daar hoor je zo'n rare dingen over. bij mijn fam. komt er geen allergie in de fam. voor maar bij mijn man dus wel. dat maakt de kans wel kleiner maar ik heb het idee dat ze toch wel gevoelig er voor is!
jij ook succes met alles en bedankt voor je reactie!
groetjes linda
 
Terug
Bovenaan