<p>Hallo,</p><p>Morgen zijn wij 2 weken bezig met de pepti. De eerste dagen waren erg rommelig, last van darmen, lucht in darmen en scheten en ontlasting ruikend na rotte eieren. Nu zijn we 2 weken verder en het maagje was meteen wat rustiger, de voeding lijkt niet meer naar binnen te klotsen, darmen zijn sinds de laatste dagen wat rustiger maar z'n ontlasting kost nog veel moeite, hij doet er bijna de hele dag in etappes over om z'n darmen te legen, de eerste keren zijn het kleine hoeveelheden waarbij het in zijn lichaamstaal lijkt alsof de hele luier vol zit. Loopt rood aan en is flink aan het persen etc. Hij heeft hormoon zalf van de kinderarts voor eczeem in zijn gezicht, wanneer ik dit smeer word de huid rustig maar zodra ik minder of stop is het binnen een aantal dagen zo weer terug. Ene dag is het qua onrust beter als een andere dag. Nu heb ik morgen weer contact met de arts en was benieuwd na de kennis van ouders of die denken dat die buiten de voeding om speelt of dat toch de pepti nog niet voldoende is voor zijn lichaam. Hij is nu 9 weken, gecorrigeerd 5 weken. </p>