Pepti, wanneer verschil?

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Wij zijn vandaag begonnen met Nutrilon Pepti i.v.m. verdenking kma.</p><p>Hij heeft nu 3 flesjes gehad en ik merk nu nog geen enkel verschil.</p><p> </p><p>Is nog steeds onrustig.</p><p>Valt moeilijk in slaap.</p><p>Niest veel.</p><p>Hikt veel.</p><p>Beetje uitslag op zijn romp.</p><p>Klinkt al weken vol in zijn neusje.</p><p>Soms vieze oogjes.</p><p>Onrustig halverwege en na de fles.</p><p> </p><p>Hij heeft Nexium sinds een week i.v.m. verborgen reflux.</p><p> </p><p>Hopelijk kunnen jullie met mij jullie ervaringen delen hoe lang het duurde voordat jullie verschil zagen.</p><p>Ik weet dat wanneer je verschil ziet en later slechter gaat dat je dan Nutrigamin (of hoe typ je dat?) of Neocate kunt proberen. </p><p> </p><p>Veel liefs, Ilona</p>

3 flesjes??

Twee weken, dan pas ga je echt zien of iets werkt! Ja, het is lang maar het is echt zo!

Bij mijn jongste dochter hebben we ook getobt met voeding ivm refluxziekte (de heftigste vorm van reflux) en de kinderarts zei echt: probeer 'dit' (andere voeding) 2 weken en dan pas kun je zien of het echt werkt. Dat geloofde ik niet zo, maar het was écht zo! Dus schakel alsjeblieft niet te snel over op weer andere voeding ofzo, geef het lichaam en de darmpjes van je kind echt 2 weken de tijd, hoe lang dat ook duurt....

Hier leek het na 3 dagen beter te gaan, met 7 dagen toch niet meer en met 12 dagen ineens toch wel weer en dat bleef zo.. dus pas na 2 weken kon ik echt zeggen dat de nieuwe voeding werkte, ik was er met 7 dagen bijna mee gestopt maar was zo blij dat we toch die 2 weken afgewacht hebben

Sterkte en heb geduld, verwacht echt nog niks de komende dagen en zeker nog niet na 3 flesjes helaas.

Na 3 flesjes merk je echt nog niks. Je merkt echt pas iets na 2 weken. Wij hebben dit bij onze dochter ook gehad, wij merkte totaal geen verschil heeft toen provocatietest gehad en hier kwam ook uit dat ze geen kma had.

Ze is nu 4,5 maand en nog steeds erg onrustig en veel overgeven

Hopelijk werkt het bij jullie wel
Sterkte!

Oh ik voel met je mee...

Hier na 10 dagen geen verschil en had ik er geen vertrouwen meer in, na 12 dagen opeens een betere dag, en na 14 dagen echt beter!

Het lijkt een eeuwigheid.. maar hou vol xx

Mijn dochter heeft ook KMA en wij merkte pas verschil na ongeveer 2 weken voeden, toen ging het met de week beter. Wij werden pas door verwezen naar de kinderarts toen mijn dochter 4 maanden oud was, er werd ons gezegd dat er niet zo veel aan de hand was en dat ze gewoon een huilbaby was, we hebben onwijs veel met der zitten tobben. Ze spuugde veel, wilde niet drinken, was uren aan huilen en onrustig en kwam bijna niks aan. Toen hebben wij aan de noodrem getrokken en toen kwam KMA eruit. Als dit het is bij jullie word het beter, het is nog even volhouden. Heel veel succes gewenst en hopelijk word het snel beter!

Liefs

Terug
Bovenaan