<p>Hulp gezocht! Ons zoontje (7 weken) is sinds dat hij 3 a 4 weken is steeds meer en meer gaan huilen. Hij heeft Nexium gekregen voor zijn verborgen reflux, maar het huilen bleef. Sinds 12 dagen gebruiken we pepti en nu zien we dat het iets beter gaat. Het ontroostbare is er vanaf, op goede dagen slaapt hij meer/beter. </p><p>Het houdt echter niet over. Op sommige dagen (zoals gisteren) slaapt hij overdag nauwelijks (hazeslaapjes afgewisseld met huilen, kreunen, veel boeren, scheetjes, spugen). Maar vandaag was het best een ok dag. We twijfelen daardoor heel erg wat te doen. </p><p>Helpt de pepti wel voldoende? Moeten we nog een paar dagen/weken extra geduld hebben? Of moeten we overstappen naar Nutramigen of Neocate? Of is er uberhaupt geen KMA en moet de dosering Nexium omhoog en ga ik terug op BV (ik kolf nu nog om het op gang te houden). </p><p>Zijn hier dames die hetzelfde hebben meegemaakt? Hoe en wanneer kwamen jullie erachter dat pepti voldoende/onvoldoende werkte? Zou nutramigen dan een alternatief zijn, of beter Neocate? Of hoe kwam je erachter dat er geen sprake was van KMA? <br /><br />Ik word er zo langzamerhand vrij moedeloos van :-( Als hij een goede dag heeft ben ik weer erg hoopvol, maar des te groter de teleurstelling als hij de dag/dagen daarna nauwelijks slaapt en veel huilt. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.</p><p> </p><p> </p>