Pepti

Hoi,

Mijn dochtertje krijgt nu zo'n 3 maanden nutrilon pepti en heeft eigenlijk bijna 3 maanden lang nergens last van gehad.
Nu stoppen we er sinds 2 weken nutriton(johannesbroodpitmeel) bij, dit op advies van de dietiste.
Ze was nogal erg aan het spugen, dat is nu helemaal over.
Alleen heeft ze nu sinds 1,5 week dat ze telkens tot na een half uur na de fles aan het huilen is en dat je ook echt merkt dat ze last heeft van haar buik en ook heeft ze heel veel last van diaree.

Ken iemand dit?
Komt het door de nutriton of door de pepti?
Iets anders krijgt ze niet dus dat kan het niet zijn.

Groetjes Bianca
 
ik herken het meteen!!dat doet de johannesbroodpitmeel!
mijn dochter had precies hetzelfde, na elke voeding kreeg ze ook nogeens een spuitluier.
ik ben na een paar dagen gestopt met dat spul en het was meteen weg de kramp en het poepen werd ook weer 1 keer per dag .ook zij krijgt pepti.
mijn dochter spuugt ook erg veel, ik moet na elke voeding een schoon spuuglapje nemen zo nat dat ie dan is.
ik zet haar altijf ff in het wipstoeltje na de voeding en daarna pas plat in de box of naar bed. je doet er helaas niks aan halaas.groetjes coby
 
Ik heb pitmeel door de pepti gedaan omdat mijn dochter te harde ontlasting had. Maar het blijkt dat wanneer je er te veel in doet de ontlasting ook te dik word volgens cb. Je kan proberen er een schepje bij in te doen. Je kan ook zoals de anderen zeggen in het wippertje zetten.
 
Terug
Bovenaan