Per ongeluk betrapt op masturberen

<p>Goedendag ouders</p><p>Gisteravond voelde ik mij zo rot tegenover mijn dochter van net 14</p><p>Ik liep naar boven  en wilde vuile theedoeken in de wasmand gooien in de badkamer .</p><p>Ik doe de deur open zit m’n dochter op de wc te masturberen en ze zou gaan douchen maar denk dat ze vergeten is de deur op de haak te doen .</p><p>Ik heb heel snel oww sorry gezegt en er vandoor gegaan en met haar niet meer over gesproken maar ik voel dat er nu een soort spanning tussen ons is .</p><p>Heeft iemand raad wat ik moet doen nu ? Ik voel me er zo naar over heb er slecht van geslapen. </p><p>Helppp!!!!</p>
 
Laat je dochter weten dat jij ook ongemakkelijk bent op zo'n moment maar dat het helemaal niet vreemd is om te masturberen. Maak het geen moeilijk gesprek, als ze maar weet dat wat ze doet niet raar oid is en dat ze bij haar moeder altijd terecht kan.
 
Oww jeetje 
Dat lijkt mij ook zeer lastig . Ik zou toch met haar praten en zeggen dat masturberen normaal is en bij het leven hoort en dat het echt niet de bedoeling was dat je zomaar in de badkamer wilde zijn en ja misschien akward maar je kan zeggen ja mama doet het ook en dat ze denk wauw zo erg is het allemaal niet .Dan is de ergste kou wel uit de lucht denk ik.
Ik zelf heb er geen ervaring mee hoor dus klinkt misschien allemaal makkelijk 
Mijn dochter is 12 en weet dat ze het doet omdat ik het perongeluk een keer gehoord heb zegmaar maar heb er niks over gezegt omdat ze hun sexualiteit aan ontdekken zijn in de pubertijd
Ik wens je heel veel succes met praten 
Fijne dag nog 
 
 
Wat zijn ze vroeg  er bij 
Dat kaan en is niet erg jndd geef aan at je zelf ook doet en niet uit maakt 
 
Ik had op die leeftijd (nu nog niet) niet direct hoeven weten of mijn moeder dat ook doet hoor ? En dat het niet raar is weet je denk ik met de 12 ook wel, die kinderen hebben internet en praten met vriendinnen. Denk dat het vooral raar/ voor schut is als je moeder je zo heeft gezien. Dus zou zelf alleen benoemen naar haar "oke dat ik binnen kwam was een beetje gek, sorry ik zal voortaan kloppen" en verder vooral normaal blijven doen. 
 
Terug
Bovenaan