Per ongeluk iets verkeerd gegeten

Hallo,

Misschien is er iemand die mij kan gerust stellen… ik was op een bbq waar ik een sausje at. Achteraf hoorde ik dat er vis eitjes in zaten. De hoeveelheid die ik at was maar heel weinig. Een eetlepel maar toch ben ik weer mega ongerust! Overdrijf ik?

Alvast bedankt voor een reactie.
Groetjes

Ik vind niet dat je overdrijft. Je wilt het beste en als je dan een vergissing maakt is dat vervelend. Ik acht de kans erg klein dat er iets mis is.
Als je er last van hebt zou ik morgen gewoon even je verloskundige bellen voor wat geruststelling!

Zo heb ik aan het begin van mijn zwangerschap een week lang veel strepfen gebruikt vanwege een keelontsteking. Ik voelde me zo rot, maar de verloskundige zei: “je wist het niet, en nu wel! Je kan er niets meer aan doen dus voor de volgende keer weet je het”

Ik vind idd ook niet dat je overdrijft, het maakt je simpelweg nu al een goede moeder ? en ook ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. 1 keer iets verkeerds eten, heeft volgens mij geen gevolgen. Alleen als je bepaalde dingen regelmatig eet zou dit problemen kunnen veroorzaken. Bij twijfel, gewoon altijd contact opnemen met je vk

Dankjewel voor de lieve reacties! Het is althans mijn tweede zwangerschap maar de ongerustheid blijft ?ik ga het proberen loslaten en relativeren! Jullie berichten helpen daar wel bij in ieder geval! 

Ik denk ook dat je echt geen zorgen hoeft te maken.
Bij de laatste zwangerschap was door de pil heen dus wist ook niet dat ik zwanger was heb de eerste weken gewoon filet gegeten alcohol gedronken en medicijnen gebruikt die je niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap ( antidepressivia) en nu een gezonde dochter van 5.

Terug
Bovenaan