Per ongeluk of het begin van een nieuw tijdperk???

A

Anoniem

Guest
Isa heeft vannacht doorgeslapen!!!! Jawel. voor het eerst in haar 10 maanden korte leventje! Ze lag om 19.20 in bed en was weliswaar om 05.50 u wakker (even bij mij in bed gelegd en om 06.40 weer in haar eigen bedje gelegd waar ze tot 08.00 u weer lekker sliep), maar ik heb haar 's avonds én 's nachts niet gehoord. En dat terwijl ik er dan "normaliter" op z'n minst 1 á 2 x voor haar uit moet!!
Ik ga er nog maar niet van uit dat dit een gewoonte gaat worden, da's ietwat optimistisch na 1 x hè! Waarschijnlijk was het gewoon toeval en is het vannacht weer raak.....

Maaaarrrr... stiekem hoop ik toch wel dat ze dit vaker gaat doen!!!

Grtz. Poppetje71

Hoi,

Ik hoop voor je dat het een nieuw tijdperk is. Ik weet hoe vermoeiend het kan zijn. Siebe heeft de eerste 7 maanden van zijn leventje ook nooit doorgeslapen en nog moet ik er met de regelmaat van de klok uit (soms 2 keer, soms vaker), alhoewel hij nu dus ook regelmatig nachten kent dat ik er niet uit hoef.

Wie weet.....inderdaad nog niet te optimistisch zijn, maar eens komt het goed....

Groetjes Fonske.

Yippppppppppie! Het begin is er. Ook voor Lukas moest ik er meerdere keren per nacht uit. Soms wel zes keer of zo. Maar een tijdje terug ging het ineens beter. Nu hoef ik er eigenlijk nooit meer uit. Soms heeft hij een paar nachten dat ik wel naar hem toe moet en dan gelijk ook een keer of drie. Maar de meeste nachten slaapt hij goed.

Heerlijk he. Ik ben zo'n ander mens als ik er 'snacht niet uit hoef! Ik zal voor je duimen!

Wat heerlijk dat je nu niet meer wakker wordt gemaakt 's nachts.
Ik herken het helemaal, want sinds 2 nachten slaapt ook mijn dochter door.
Het is bijna ongelooflijk, maar ik vond het heerlijk. Alhoewel het voor mij nog wel weer wennen is om door te slapen (moet ik ook weer leren, hihihi).

Maar ik hoop dus ook dat dit een nieuw tijdperk is. Heerlijk om geen gebroken nachten meer te hebben en gewoon een aantal uren achter elkaar te kunnen slapen.

Geniet ervan en slaap lekker.
Groetjes,
Geeske mv Wieteke (15-09-2006)

Het kan zomaar hoor! Ineens gaat het goed...dus wie weet. Ben benieuwd morgen!
Liefs Nelleke

Nou vertel is het vanacht ook goed gegaan?

Groetjes sandra

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het is gegaan..

Groetjes Kitty en Tess.

Oooh wat heerlijk voor je. Ik hoop dat het doorzet.
Ze heeft nu in ieder geval bewezen dat ze het kan.
Wij hebben de afgelopen twee maanden ook weer vreselijke nachten. Eigenlijk sinds hij naar het kinderdagverblijf gaat gaat het steeds slechter. Hij is ook vaak ziek en de tandjes beginnen door te komen dussss....ja wat doe je er aan niets.

Maar ik weet dus hoe vermoeiend het is meid!

Echt super, ik hoop dat het het begin van een nieuw tijdperk is! Ik duim voorje.

Terug
Bovenaan