periode krijgen of toch zwanger?????

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,
Ik zit dit nu even te lezen,en ik ben toch benieuwd of ik nu al een test moet doen,ja of nee.Ik had gisteren mijn periode moeten krijgen en mijn lichaam verteld mij dat het ook zo is.....(lage rugpijn wat doorloopt tot aan mijn knieen.)Dit heb ik dus elke maand......maar nu wil het maar niet komen!Toch maar testen dan als mijn vriend thuis is vanavond????Of houdt mijn lichaam mij voor de gek!!!!

Je kan wel al een test doen maar het kan zijn dat hij negatief uit slaat omdat je pas 1 dag overtijd bent.
Ik zou toch nog ff wachten dan heb je wat meer zekerheid maar als je het niet meer uithoud dan gewoon doen.

Ik duim voor je,
liefs sil

Liefste Miranda,
Had net hetzelfde aan de hand deze maand. Maar bij mij helaas, voor de eerste keer twee dagen overtijd. Wil er wel bij zeggen dat ik bij eerste zwangerschap lang het gevoel had dat mijn periode moest komen en toen bleek ik wel zwanger. Dus mischien nog een paar dagen wachten, als je niet te nieuwsgierig bent. Suc6 natje

Hoi hoi,

Ik had zaterdag mijn NOD, nog steeds niks, alleen heb ik wel het gevoel dat ik ongi ben, alleen zonder rode duivels. Ik wacht nog even met testen omdat ik het gevoel heb dat ik het wel ga worden!! succes

groetjes

Hoi,

Ook ik heb al anderhalve week het gevoel dat ik ongi moet worden, maar ik word het maar niet. Ik hoop voor je dat ze uitblijven!

Liefs,
Lelie

ik zou nog even wachten als ik jou was.
en heeeeel hard duimen. suc6

Terug
Bovenaan