periode!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb sinds ik kinderen heb zoveel meer last van allerlei kwaaltjes als ik ongesteld moet worden en net ben,, hoofdpijn rugpijn buikpijn moe, en nog wat meer genante dingen!
Hebben jullie hier ook last van? ik gebruik de pil voor bv, zou het daardoor komen, maar zonder is nog erger!! Ik baal hier echt van, heb 3kids rond lopen en als je je goed voelt is het goed te doen, maar zo???
Hebben jullie tips of ervaring hiermee?

Gr MJ

hoi mary jane,

Ik heb na de bevalling ook erg veel last van kwaaltjes tijdens m'n ongie.
Ik had voor de zwangerschap af en toe er last van, maar nu zijn de kwaaltjes wel erger geworden. En ik ben gewoon weer aan de pil.

Ik heb het probleem dat ik iedere keer tussentijdse bloedingen heb.
Dan ben ik in de laatste week van de pil en dan begin ik al met vloeien en dan vloei ik dus zo 1,5 week. Met veel pijn in me buik en stolsels erin(sorry voor de viezigheid)
Nu ben ik door onze dokter eindelijk doorgestuurd naar de gync. Ik krijg dus een vaginale echo, want ze gaan de binnenkant van mijn baarmoeder onderzoeken.
Ik zie hier best tegen op. Ik weet wel wat de echo inhoud, omdat ik die ook in het begin van de zwangerschap heb gehad. Maar er gaan veel dingen door je hoofd.
26 nov heb ik de echo en hopelijk is alles gewoon goed.
Sorry moest dit echt ff kwijt.

Tips heb ik niet zoveel voor je klachten.
Ik neem dan een paracetamol in en ga met een warme kruik op bed.
Tenminste wanneer yordi slaapt, dan kruip ik ook ff op bed, als ik me zo min voel.
Succes ermee meid.

Terug
Bovenaan