persona en migraine

A

Anoniem

Guest
ik ben sinds juni gestopt met de pil.   echter heb ik last van migraine en dat is altijd pre-menstrueel. En ik heb ook migraine rond de eisprong hebben hier meer vrouwen last van.
en ook had ik een vraag of er vrouwen zijn die het persona systeem gebruiken om zwanger te worden.

groetjes irene

Hoi

De persona is een goed bruikbaar apparaat om inzicht te geven in je cyclus.
Mocht je er nog geen 1 hebben zijn ze best duur in aanschaf en kan je volgens mij net zo goed ovulatietesten kopen via internet. Van Sensi heb je verschillende.
De persona is nl ff wat ingewikkelder omdat je die eerst helemaal bekend moet maken met jouw lichaam.
Mijn zus heeft m toen gebruikt omdat zij graag zwanger wilde worden. Ze was al een half jaar bezig zonder resultaat. Na het gebruik merkte ze dat haar eisprong vroeger kwam dan zij zelf had berekend en was toen snel zwanger.
Hoop je zo een beetje info te hebben gegeven over de persona.
Succes!

Hoi Irene,

Ik heb ook last van migraine, de ergste vorm (overgeven, verlammingsverschijnselen, aura's etc). Ik heb hier ook medicijnen voor, Imigran injectiespuit.

Bij mij is het ook hormonaal. Meestal een paar dagen voor of op de dag zelf van mn menstruatie en ei-sprong. Dus zowieso 2 keer in de maand. Soms.....heel soms sla ik wel eens een maandje over. Maar dan vraag ik me ook wel af of ik dan wel een ei-sprong heb gehad.

Toch ben ik al eens zwanger geworden (helaas bij 23 weken zwangerschap fout gegaan), dus dat is geen probleem. Alleen als je ziek bent op het moment van je ei-sprong.....dat is wel vervelend! Bij mij dus ook. Ik zit nu in ronde 5. Hoeveelste jij?
En gebruik je medicijnen? Dat is ook nog een vervelend punt: Als  ik zwanger zou zijn  (en dat weet ik niet direct natuurlijk) mag ik geen injecties gebruiken. Maar daar maak ik me niet al te druk over, want de vorige keer had ik tijdens mn zwangerschap geen enkele migraine aanval, en in die maand dat ons kindje was ontstaan, had ik ook geen migraine!

Suc6 met zwanger worden!

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan