Hoi Irene,
Ik heb ook last van migraine, de ergste vorm (overgeven, verlammingsverschijnselen, aura's etc). Ik heb hier ook medicijnen voor, Imigran injectiespuit.
Bij mij is het ook hormonaal. Meestal een paar dagen voor of op de dag zelf van mn menstruatie en ei-sprong. Dus zowieso 2 keer in de maand. Soms.....heel soms sla ik wel eens een maandje over. Maar dan vraag ik me ook wel af of ik dan wel een ei-sprong heb gehad.
Toch ben ik al eens zwanger geworden (helaas bij 23 weken zwangerschap fout gegaan), dus dat is geen probleem. Alleen als je ziek bent op het moment van je ei-sprong.....dat is wel vervelend! Bij mij dus ook. Ik zit nu in ronde 5. Hoeveelste jij?
En gebruik je medicijnen? Dat is ook nog een vervelend punt: Als ik zwanger zou zijn (en dat weet ik niet direct natuurlijk) mag ik geen injecties gebruiken. Maar daar maak ik me niet al te druk over, want de vorige keer had ik tijdens mn zwangerschap geen enkele migraine aanval, en in die maand dat ons kindje was ontstaan, had ik ook geen migraine!
Suc6 met zwanger worden!
Liefs, Kitty