Persona gebruikers?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

In de hoop dat mijn cyclus deze maand ook weer netjes 4 weken is, ben ik met de Persona begonnen. Deze had ik al vanaf dat ik met de pil gestopt ben in huis, maar deze is niet geschikt als je hele lange cyclussen hebt. Deze heb ik alleen nog maar gehad, behalve vorige ronde! Dus ik hoop dat deze ronde ook kort is.

Zijn er meer meiden die de Persona gebruiken en wat zijn jullie ervaringen? Lijkt me leuk om daar over te kletsen.

Imme xx

Haai!

Ik had hem te leen gekregen van een collega, maar ik kon hem dus inderdaad niet gebruiken omdat ik een cyclus had tussen de 35 en 46....   En was in dezelfde maand zwanger dus al helemaal overbodig. Ik weet van andere collega's en hun familie dat ze persona ook gebruikten als anticonceptie. Werkt erg goed volgens hun. 3 meiden dachten op een "rode" dag: ach de persona zal er naast zitten, het kan nog niet.... Maar mooi dat ze zwanger waren, hahahahha!
Dus wie weet voor je!   veel succes!

-X- Marieke

Nou mijn kennissen ook, persona zei geen eisprong, mooi dat ze zwanger is geraakt!

dus.......wsl niet zo succesvol om snel zwanger te raken (of je moet geluk hebben).

gr mama van MD

Hoi Meiden

Misschien een rare vraag maar wat is een pesona.

groet sharine

Hoi sharine,

het is een zakcomputertje dat elke dag aangeeft wanneer je wel of niet vruchtbaar bent, door middel van urinetestjes. het is eigelijk een soort ovulatietest. Tis eigelijk bedoeld voor anticonceptie, maar ook heel handig als je juist zwanger wilt worden!

kijk anders eens op www.persona.nl

Imme xx

Terug
Bovenaan