persona

Goedemorgen lady's,
Heeft iemand ervaring om met persona zwanger te worden?? Ik gebruik hem nu dus anders om.. dwz om zwanger te worden.. maar is een gewone ovulatie test toch beter.. en kan iemand mij vertellen welke goed is..
liefs Anne,33
xx
 
Ik gebruik ook de personastaafjes als ovulatietest en bij mij werkt het zeer goed. Voordeel is dat ze ook niet zo duur zijn als andere ovulatietesten.

Als je het venster links houdt (urinestaafje dus rechts) moet de rechter streep dik zijn, dan komt ei eraan. De eerste dagen dat ik testte was de linker streep dik en de rechter streep heel vaag en ineens was de rechter streep dik en de linker streep vaag. Dan komt je eisprong er dus aan.
Let op: je hebt hierop geen controlestreep, allebei de strepen reageren op een hormoon en de rechterstreep reageert op het LH hormoon (wat dus je eisprong aankondigt).

Veel succes ermee!
 
Ik vond de test van de gezamelijke apothekers niet fijn (enorm geknoei en niet duidelijk af te lezen) Clear blue wel gewoon makkelijk snel en duidelijk.

Maar uiteindelijk heeft het allemaal niets geholpen we hebben er 1,5 jaar over gedaan... maar nu wel 36 weken zwanger
 
Terug
Bovenaan