persoonlijke kilo-crisis....wie doet er mee???

A

Anoniem

Guest
Nou ik dan toch op dreef ben met foto's plaatsen, vond net een foto van mezelf ( niet digitaal vandaar de flits op mijn buik) na een cursus weight watchers drie jaar geleden.
Wordt helemaal blij als ik die foto zie, en triest want zo zie ik er nu niet uit helaas.
Ik was toen helemaal klaar met mezelf en zat weer lekker in mijn vel na de cursus.
Nu ben ik ook weer klaar met de vele extra kilo's maar kan op de een af andere manier mezelf niet zetten tot lijnen. Ik let wel op met eten maar om af te vallen moet er toch echt iets drastisch gaan gebeuren.
Vandaar dat ik nu deze foto plaats,moet echt iets gaan doen.
Ga 'm thuis op en aantal plaatsen ophangen!!!
Misschien dat iemand dit herkend? en/of tips heeft.
Geen Sonja, dat werkt alleen als je je aan het boekje houd en dat werkt bij mij niet.
Als laatste optie  ga ik weer na de weight watchers, hielp prima maar ik vond het zo'n muffe bedoeling.
Oh er volgt geen foto met hoe ik er nu uit zie hoor, kan mijn laptop niet aan..hahaha!!!
Dus wie volgt, foto is leuk maar hoeft niet hoor, verhalen zijn ook leuk!!!

spijkerjackie kan nu echt niet dicht hoor...hihihihhihihi!!!!

Met dank aan happy M heb ik nu een foto van mezelf die ik overal op ga hangen, want zo wil ik dus NIET blijven!!!!
Ik doe wel aan Sonja, vind het zelfs super makkelijk dat alles al voorgeschreven staat. Ik ben nu al 13 kilo kwijt vanaf de bevalling en het gaat goed zo. Ik wil er nog 10, dan denk ik dat ik tevreden ben. Je weet t nooit!
hahaha,
Liefs Maaike mv Twan

das dus ook niet handig, ff kijken of ik het op een andere manier voor elkaar krijg.

Weet je wat ik heb gedaan.... Het is wel niet om af te vallen, maa toch
Ik heb me op gegeven voor het nieuwe seizoen van looking good, met als motivatie dat ik graag wil weten hoe zij met hippe kleding flubbers en blubbers weg kunnen werken en het ook nog een beetje normaal zit en niet zo ingesnoerd.
hahaha
Verders rij ik paard, dat is wel goed voor de flubbers aan de bovenbenen en als het mooi weer is trek ik de skates aan, Yoëll in de wagen en rijden maar.

Succes allemaal

Hoi,
Ik herken je verhaal helemaal. Drie jaar geleden, toen ik trouwde, ben ik (veel te makkelijk, oa door stress) flink afgevallen en voelde ik me echt happy in mijn vel. Heerlijk!
Alleen tijdens de zwangerschap kwamen (vooral op mijn heupen) de kilo's weer terug. En na de bevalling zijn ze er nog niet weer af gegaan. Geef mezelf heel makkelijk het excuus dat ik borstvoeding geef, maar ik merk ook dat ik de knop gewoon even niet meer om kan zetten. Maar ik wil wel heel graag die kilo's zo snel mogelijk weer kwijt (alleen niet té snel ivm borstvoeding). Ik heb mijn eerste stap al wel weer gezet, ben namelijk vorige week eindelijk weer begonnen met sporten (die drempel van de sportschool was volgens mij ontzettend hoog geworden, hihihihi). Eerste half jaar erg veel last gehad van bloedarmoede en de daarbij behorende moeheid en duizeligheid. Sporten was dus niet zo'n optie, maar de drempel werd steeds hoger. Nu eindelijk dus gegaan en dat voelt goed. Maar goed, alleen daarmee gaan de kilo's er dus niet af. Er moet nog meer gebeuren!
Onze trouwfoto hangt hier in de kamer, dus af en toe kijk ik er naar en verlang er echt naar terug. Als het lukt, plaats ik hem hier nog wel even onder.

Maar ik doe dus mee met je persoonlijke-kilo-crisis.

Groetjes
Geeske.

Die kilo-crisis had ik 11 weken geleden. Ik voelde me net een nijlpaard (tijdens de zwangerschap al hoor, maar dat kwam helaas niet goed met borstvoeding). Dus ben aan SB gegaan, en nu ben ik ruim 12 kilo kwijt. Wil er graag nog 8, dan voel ik me (hoop ik) weer echt goed in m'n vel zitten.
Liefs Nelleke

Hier ook kilocrisis gehad, ik ben nu bijna op mijn streefgewicht.
Door stoppen met roken en vrij snel daarna zwanger vlogen de kilo's eraan.
Nu ben ik mede door SB alle kilo's op 3 na weer kwijt. Verder ben ik samen met
mijn zusje 3 keer in de week een halfuurtje aan het hardlopen. Ik probeer ook nog met
de buurvrouw naar de sportschool te gaan maar we zijn ook aan het inpakken voor de verhuizing dus dat schiet er nu nog wel eens bij in (ik had er nu eigenlijk zullen zijn maar de buuf is net terug van weekendje weg en had geen tijd).

Ik kan beter niet naar mijn trouwfoto kijken want dat was net voor ik zwanger werd, ik ben nu al 10 kilo lichter gelukkig. In totaal zijn er nu 20 af vanaf de zwangerschap.

Iedereen heel veel succes, het gaat jullie lukken.

groetjes anke

Terug
Bovenaan