A
Anoniem
Guest
Nou ik dan toch op dreef ben met foto's plaatsen, vond net een foto van mezelf ( niet digitaal vandaar de flits op mijn buik) na een cursus weight watchers drie jaar geleden.
Wordt helemaal blij als ik die foto zie, en triest want zo zie ik er nu niet uit helaas.
Ik was toen helemaal klaar met mezelf en zat weer lekker in mijn vel na de cursus.
Nu ben ik ook weer klaar met de vele extra kilo's maar kan op de een af andere manier mezelf niet zetten tot lijnen. Ik let wel op met eten maar om af te vallen moet er toch echt iets drastisch gaan gebeuren.
Vandaar dat ik nu deze foto plaats,moet echt iets gaan doen.
Ga 'm thuis op en aantal plaatsen ophangen!!!
Misschien dat iemand dit herkend? en/of tips heeft.
Geen Sonja, dat werkt alleen als je je aan het boekje houd en dat werkt bij mij niet.
Als laatste optie ga ik weer na de weight watchers, hielp prima maar ik vond het zo'n muffe bedoeling.
Oh er volgt geen foto met hoe ik er nu uit zie hoor, kan mijn laptop niet aan..hahaha!!!
Dus wie volgt, foto is leuk maar hoeft niet hoor, verhalen zijn ook leuk!!!
spijkerjackie kan nu echt niet dicht hoor...hihihihhihihi!!!!
Wordt helemaal blij als ik die foto zie, en triest want zo zie ik er nu niet uit helaas.
Ik was toen helemaal klaar met mezelf en zat weer lekker in mijn vel na de cursus.
Nu ben ik ook weer klaar met de vele extra kilo's maar kan op de een af andere manier mezelf niet zetten tot lijnen. Ik let wel op met eten maar om af te vallen moet er toch echt iets drastisch gaan gebeuren.
Vandaar dat ik nu deze foto plaats,moet echt iets gaan doen.
Ga 'm thuis op en aantal plaatsen ophangen!!!
Misschien dat iemand dit herkend? en/of tips heeft.
Geen Sonja, dat werkt alleen als je je aan het boekje houd en dat werkt bij mij niet.
Als laatste optie ga ik weer na de weight watchers, hielp prima maar ik vond het zo'n muffe bedoeling.
Oh er volgt geen foto met hoe ik er nu uit zie hoor, kan mijn laptop niet aan..hahaha!!!
Dus wie volgt, foto is leuk maar hoeft niet hoor, verhalen zijn ook leuk!!!
spijkerjackie kan nu echt niet dicht hoor...hihihihhihihi!!!!