persweeen

Laat je niet gek maken door een ander joh. Iedereen ervaart het weer anders.Ik vond de persweeen helemaal niet erg. Je kon eindelijk zelf iets doen. Ik vond de ontsluitingsweeen akeliger.Dus wees gewoon je zelf, heb vertrouwen in je eigen lichaamen luister naar de aanwijzingen van de verloskundige.

Succes, Moontje

Ik heb ook weinig problemen met de persweeën gehad, je bent dan te druk bezig om echt veel pijn te voelen.
Maar die ontsluitingsweeën daar kan je niet mee, die moet je gewoon over je heen laten komen en proberen of je ze op kan vangen.

heel sterkte en achteraf valt het best wel mee.
Bianca

de ontsluitingsweeen ken ik wel hoor! binnen 2 uur volledig ontsluiting.. dus ze kwamen als een stortvloed over me heen..!! en met die weeen heb ik een kind van ruim 8 pond op de wereld moeten zetten..

Ik merkte wel absoluut verschil tussen de ontsluitingsweeën en de persweeën, maar aangezien ik meteen mocht persen ging het hardstikke goed, wegpuffen zou een enorme klus zijn geweest, denk ik. Maar toch op dat moment doe je wat je moet doen, instinctief, dus ik zou me maar geen zorgen maken!!!1

sterkte

Met de persweeen had ik het gevoel ook iets te kunnen doen. De ontsluitingsweeen overkwamen me alleen maar. Ik heb toen ook geen pijn gehad, het was een opluchting.

Laat je vooral niet gek maken, iedereen maakt een bevalling anders mee en bij elke bevalling is anders.

Terug
Bovenaan