Pest in

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Sommige van jullie kennen me nog.

Ik ben vorige maand van het forum afgegaan (kindje 2, ronde 2) omdat mijn man op reis was tijdens 'de' dagen en er dus geen hoop was op een zwangerschap.

Nu krijgen we te horen dat hij ronde 3 en 4 ook weg zal zijn. Ik weet wel dat dit eigenlijk niet zo lang is maar toch baal ik enorm dat we pas in eind december weer verder kunnen.

Ik had me helemaal verheugd om er weer aan te beginnen en dan lijken 2 maanden ZO lang!

Veel liefs en heel veel succes voor iedereen!

Ilse

Hai Ilse,

Ik ken je nog! haha!! Wat onwijs jammer dat je man er straks weer niet is....zonde van de maanden maar ik weet zeker dat jullie tijd gaat komen! Ik begrijp dat je je verheugd had om weer verder te gaan maar de dagelijkse dingen en ja.....het werk gaat ook gewoon door. Dat kan je helaas niet tegen houden...

2 maanden zijn ook lang maar aan de andere kant is 1 week tegenwoordig niets meer, de tijd vliegt (behalve als je op het wachtbankje zit) Is je man tussendoor helemaal niet thuis zodat je misschien toch een kleine kans op een zwangerschap hebt?

Sterkte meid! Liefs Lynn

Hey Ilse

wat vervelend zeg.
ik weet hoe vervelend het is als je man langer weg is dan verwacht.
ik moet er niet aan denken dat mijn man nu weer weg zou moeten. ik begrijp dat je de pest erin hebt. en dat 2 maanden nu helemaal extra lang lijken te duren.

heel veel sterkte, en ook al lijkt het ver weg.
het komt steeds dichterbij

Nanda

Hoi Ilse,

Wat klote! Vooral als je zo graag wil duurt het wachten lang.
Heel veel sterkte, hopelijk is het sneller voorbij als je denkt.

Liefs

Bedankt meiden! Ja, wat een pech! Hij is niet eens zo heel veel weg maar wel net de goeie dagen...

We blijven klussen uiteraard en ik hoop maar op een onregelmatige cyclus. Dat is weer eens wat anders!

hoi Ilse!

Jeetje dat is wel flink balen! Kan me voorstellen dat je er de pest in hebt! Dat zou ik ook hebben.. Hopen op een extra wonder! Dan ben ik blij dat mijn vriend elke avond weer lekker thuis is!

Succes! Liefs Renate

Ja, en dan 'piepen' wij al over een weekje op de wachtbankjes!

Nou, ik kan me voorstellen dat het flink balen is!

Ik hoop dat het dan de eerste ronde meteen raak is, en deze wacht tijden snel vergeten zijn! ;)

Liefs, Jeltje.

succes met wachten. Ik weet dat zoiets erg frustrerend is. Heb dat zelf ook gehad...

succes.

Terug
Bovenaan