pestdag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Het moet me even van het hart want ik heb toch zo'n rotdag vandaag:

Al meer dan een jaar probeer ik zwanger te worden. Vorige maand naar de gyn, die zei dat hij wilde kijken of er bij mij wel een eisprong plaatsvindt. Dwz 2x bloed prikken op dag 5 en op dag 30 (want mijn cyclussen zijn gemiddeld 35-40 dagen). Zoniet dan kon ik beginnen aan clomid.

Vanmorgen (dag 30) wilde ik voor de 2e keer naar het ziekenhuis en jawel ongi. In het hele jaar nooit voor dag 35 en maar nu dus wel. Ik meteen naar de gyn gebeld om te vragen of er dan nog bloed geprikt moet worden. Is de gyn bij een bevalling en dus de hele dag niet te bereiken.

Nu baal ik enorm want als ik hem vandaag niet meer kan spreken, betekent dat dan dat ik deze maand niet met clomid kan beginnen? Weet iemand dat? Clomid moet je toch op de eerste dag van je cyclus nemen of kan dat ook erna nog worden opgestart?

Als klap op de vuurpijl belde net mijn nicht om te vertellen dat ze na een jaar proberen zwanger is geraakt. En ik kon niet eens iets zeggen want niemand weet het van ons. Het is haar gegund hoor, dat zeker, maar het maakt dat ik me nog rotter voel!

Nou dat was het weer. Hoop dat iemand hier ervaring heeft met die hele clomid geschiedenis.

xxx

Gatver....idd een baaldag!! Ik weet niks van Clomid maar ik hoop dat je nog even iemand te pakken kan krijgen.

Ik baal ook!

Vanavond maar even een potje janken ofzo. Ben nu op t werk dus moet me inhouden.

Sterkte meid. Ik weet hoe je je voelt!

Niks hoor, ik heb net alsnog mijn gyn gesproken, gewoon een ronde wachten... bah bah bah!!!

Hey meis,

Snap het wel hoor!
En soms lijkt het alsof een maandje wachten niks voor een gyn voorsteld..... alsof het zo makkelijk is om weeeeer en hele maand te wachten

Gooi het er maar lekker uit en kruip maar lekker met een dekentje op de bank meis,

Dikke knuffel voor jou!
Xx

Nee??? Wat balen!!!
Kan me voorstellen dat je t even he-le-maal gehad he t.
Janken, snoepen, slapen.....of wat bij jou helpt.
En dan morgen weer een nieuwe dag!
Het komt uiteindelijk echt wel goed!!

Sterkte!

Hij zal toch eerst moeten weten of je zelf een eisprong hebt. Met clomid begin je op dag 3. Vanaf dag 10 krijg je echo's om te kijken of er eitjes groeien. In sommige ziekenhuizen prikken ze bloed ipv echo's. Her blijft balen zulke dagen.

Hoi meiden,

nou het doet goed jullie reacties te lezen voor ik mijn bed in stap :)) bedankt!

Hoor ook net dat mijn man deze maand helemaal niet eens thuis zal zijn tijdens mijn eventuele ei dus in die zin geeft het niet zo...

December wordt onze maand! (Of zo praat ik mezelf dan maar moed in.)

Veel succes aan iedereen!
xxx

Terug
Bovenaan