pesthumeur en huilerig

Hey meiden.

Mag ik even tegen jullie aanzeuren? Ik heb de hele dag al een pesthumeur, ben moe en kan om alles janken. Vanmiddag zat ik de herdenking van kraaijkamp te kijken en begon ik te janken.
De hond en de kat moeten t steeds ontgelden als ze in de weg lopen en ik vind t sneu voor ze want ik ben echt onredelijk.
Ook ben ik erg moe, kan de hele dag wel slapen maar wil ook niet te veel slapen anders kan ik snachts weer niet slapen.
Ik weet dat t erbij hoort maar ik vind t niet leuk, vooral omdat mijn man een nacht weg is en ik tegen niemand aan kan mopperen, vind t zielig om t tegen mijn zoontje van 4 te doen haha.

Herkenbaar voor iemand? Iig bedankt voor t lezen van mijn gezeur.

xx
 
klaag maar lekker hoor... je kunt er niets aan doen dat het even niet lekker loopt. Ook al zou je dat willen...

Schreeuw hier maar even...Of mopper maar lekker... Neem wat lekkers, ga daarna op de bank en verwen jezelf een beetje...
 
Ohh lekker he ff lekker klagen.
Ik denk dat we er allemaal we eens last van hebben.
Maar waardoor ik dan erger de balen overal in krijg is als de mensen gaan zeggen dat zijn je HORMONEN!!
daar kan ik dus echt niet tegen hoor.
hahaha sterkte!!
 
het hoort erby hoor ik hoorde ook van eeenbuurvrouw dat zy het ook heel erg heeft gehad by de 2e zwangerschap m,n man en m,n zoontje van 3 moeten het ook wel,s ontgelden terwyl i het niet wil later heb ik er zo spijt van vooral omdat ze beiden zo zorgzaam ben lag pas op de bank even lekker te dromen komt m,n zoontje gaf me kusjes en zei love you mama dan heb je helemaal spijt van je gemopper
 
Ja idd, mijn zoontje kan het ook niet helpen en dan mopper ik liever tegen mijn man die snapt t beter haha. En ik weet ook wel dat t erbij hoort maar ik had t bij mijn zoontje lang zo erg niet. Moet wel zeggen dat mijn zoontje wel erg lief is hoor, straks zei hij tegen mij morgen ga ik kijken hoe t komt dat je soms zo boos bent en dan haal ik het weg haha dan krijg ik ook weer tranen.

Dank jullie wel dat jullie mijn gezeur hebben gelezen en ben blij dat ik niet de enige ben hahah.

xx
 
Hier hetzelfde hoor. Met de eerste helemaal geen last van gehad en nu..... allemachtig zeg soms kan ik mezelf wel voor me kop slaan dat ik niets kan hebben.
Net of precies als ik zo'n humeur heb dat mijn zoon en de hond expres heel vervelend gaan doen.
Begin dan daarna te janken omdat ik iets heb geschreeuwd. Mijn man vind het vervelend maar moet er ook wel om lachen, dus dan moet ik ook weer lachen. Het wordt bij mij nu iets minder. Zit nu op 23 weken, dus hopelijk zakt het steeds verder af.
Zo zie je maar weer, alles is allemaal zo herkenbaar.
Klaag maar lekker, hier kan het. Vind het ook wel even fijn. hahaha
 
Heel herkenbaar. Ik heb het ook heel erg gehad in mijn zwangerschap. Mij hielp een homeopatisch middel: bachbloesems. Je kunt het niet zo in de winkel krijgen maar je zult er voor naar een betrouwbare homeopaat moeten. Ik merkte direct verschil.
 
Terug
Bovenaan