<p>Hallo dames,</p><p>daar ben ik weer met mijn vraag over eten. Ik heb 2 weken terug pizza caprese van de domino's besteld en kwam er van de week achter dat de pesto als koude dressing wordt toegevoegd en hier mogelijk rauwmelkse grana padano in zit verwerkt. Dit is wel een harde kaassoort met het zit wel in de saus. Ik heb contact gehad met een aantal domino's winkels. De ene zei direct JA er zit rauwmelkse kaas in. De andere zei er staan wat dingetjes in het frans op de verpakking (wilde niet voorlezen) en de laatste gaf aan dat deze kaassoort er in zit, maar dat er verder niet op staat vermeld of dit van rauwe melk is of niet. De pesto is 2 dagen na opening houdbaar en anders een maand. </p><p>Nu heb ik al 2 dagen een soort last van griep en koorts die niet wil doorzetten, vanmorgen diarree en voel mij echt oververmoeid. Soort spierpijn. Moet ik mij zorgen maken om de listeria bacterie? Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. De verloskundige neemt deze vraag niet serieus. </p><p> </p>