pete oom en tante

Zo ook 't geloof en 't vertrouwen,
graag wil ik dat middels mijn komst uitbouwen,
Ook al ben ik nog maar heel klein,
ik zou 't heel tof vinden als jullie mijn peetoom en peettante zouden willen zijn

He jantine,
Laat jij Jr ook dopen dan?
zo ja misschien bij de rkk?
Laat t me ff weten ik wil tygo ook rk laten dopen maar weet niet hoe dat moet qua inschrijving bij de kerk etc.
gr joyce

Hoi Jantine,

Dat was ik die vroeg naar ideeen om de peettantes te vragen.
Ja je leest het goed,Nikki krijgt 2 peettantes i.p.v. peetoom en peettante.
Ik heb een shirtje gemaakt met de tekst: "wil jij mijn peettante worden"
Maar we moeten het nog steeds vragen.
Ben benieuwd hoe ze reageren.
Bedankt voor het gedichtje.

Groetjes van Anouschka
                                          mama van Nikki

hey jocye

bij de rkk kan je het aanvragen,maar bijv de oude kerk gaan ze er niet op in omdat je niet gaat. snap je??
en er komt dan bij dat je veel geld moet betalen.

spreek je snel weer.

hoi
Ik las dit stukje even. Maar waarom wel dopen en verder niets aan doen? Wat heeft het dan voor waarde? Misschien stom dat ik dit vraag, maar ik was er nieuwschierig naar.
Groetjes Esther

Maester,
Heb je me horen zeggen dat ik er niks aan ga doen dan?
Ik ben zelf rooms katholiek opgevoed en ik vind het belangrijk dat tygo ook wat van het geloof meekrijgt.
Ik zal heus wel met hem naar de kerk gaan maar niet wekelijks
Zo gaat hij straks ook naar een katholieke school, ik heb zelf ook op een katholieke school gezeten en heb dat als zeer prettig ervaren, ook omdat er daar ook op een speelse manier iets aan het geloof gedaan wordt.
Zo kwam bij ons 1 maal per 2 weken mijnheer pastoor in de klas en ook met feestdagen werd er iets aan gedaan,bijv.op goede vrijdag met de klas naar de kerk
Als Tygo 8 jaar is doet hij ook de communie en daar bereiden ze je op school ook helemaal op voor

Terug
Bovenaan