Peter en meter

<p>Iemand een leuk idee om de vraag te stellen of ze peter of meter (peetoom /peettante) willen zijn van ons kleine meisje? Op pinterest zie ik wel het een en ander maar ben op zoek naar iets unieks.... ik ben dus op zoek naar een klein cadeautje, mag ook zelf gemaakt zijn...</p>

Wil je er ook meer betekenis aan geven? Denk aan dopen van jullie kindje of is het echt voor de eer?
Wij doen het voor de eer en de enorm goede band die we hebben met deze personen.
Heb het een beetje 'luchtig' gemaakt door een grote pot te vullen met snoep. Daarop stickers geplakt met Lieve ...&..., willen jullie mijn Peetoom & Peettante worden?
Verder nog een sticker met wat de Peetoom/Suikeroom en Peettante/Suikertante 'moeten' doen (vandaar ook doe snoeppot ha-ha ;-) en een foto van ons 4en samen. Met moeten doen bedoel ik veel knuffelen, gratis luiers verschonen ect.

Ik had op hippekaartjeswinkel.nl 2 kraskaarten gekocht 1 voor de oom 1 voor de tante.
toen heb ik bij de action een leuk lijstje gekocht waar het kaartje in zou passen, dit samen ingepakt in roze inpakpapier. Dan had ik er met (ook van de action) houten decoratie letters opstaan bij de ene tante en de andere oom. En onderaan op het inpakpapier had ik ‘you need this’ geschreven met een pijltje naar een 5 centje waar ze de kraskaart mee open konden krassen. 
Dus eigenlijk gewoon simpel een kras kaartje wat in een fotolijstje kon leuk ingepakt..

Terug
Bovenaan