peter R de vries

hoi meiden

hebben jullie gister peter R de vries gekeken??
na de eerste 10min. dacht ik al
ik weet niet of ik dit wel wil zien
ik werd er boos en verdrietig van maar kreeg er vooral een heel naar gevoel bij.
wat peter aan het eind van de rit dacht dacht ik al eerder.

ze weet wie het heeft gedaan , stond erbij en keek erna, en dekt iemand.
dat is een beetje het gevoel wat ik er bij heb
of ze er vrijwillig bij heeft gestaan ???? dat weet ik niet?? maar een heel raar verhaal

volgens mij had ik dit verhaal een tijdje terug al gelezen in het weekblad Vriendin als ik me niet vergis

groetjes moekje

ja ik heb ook gekeken en kan er echt niet bij dat je of iemand beschermd of dat je als moeder zoiets zelf kunt...60 messteken. Alleen dat idee al en de beelden van die kinderen zorgde ervoor dat ik met tranen in mijn ogen zat. Verschrikkelijk!

groetjes Tamar

Ja verschrikkelijk he, ik wist in 1e instantie niet wat ik ervan moest denken maar toen het was afgelopen had ik sterk de indruk dat ze haar eigen 2 kinderen inderdaad zelf om het leven heeft gebracht, ik zat met tranen in mn ogen te kijken. En dan is het ook nog eens in Purmerend gebeurd, hier vlakbij mij in de buurt.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je eigen kinderen dit aan kunt doen maar later bleek dat ze ook cocaine had gebruikt en dan kun je hele gekke dingen doen. Maar of ze het nu wel of niet zelf heeft gedaan het blijft verschrikkelijk.

Sonja

Ik heb een keer bij Oprah een vader gezien die zijn eigen kinderen ombracht. Hij was depressief, zag alleen nog maar 'zwart' en wilde naar eigen zeggen zijn kinderen zo'n verschrikkelijk leven besparen. Er zijn omstandigheden waarin mensen helaas niet 'normaal' kunnen denken. Het blijft verschrikkelijk.

Terug
Bovenaan