Petite zwangerschapskleding

Hoi allemaal,

Ik ben vrij klein, 1.60 en smalle bouw. Best lastig met zwangerschapskleding vooral jurkjes en rokjes. Ik kreeg vandaag een jurkje binnen, maat 34, maar veel te wijd. Oprecht een bloemetjes gordijn. Het ziet er niet uit ?.
Heeft er iemand tips voor winkels of merken?

Ik ben lang en had toen ik zwanger was wat dingen besteld, waaronder een top en jurkje van Dorothy Perkins Maternity (via Zalando). En dat zal allemaal veel te kort. Aan de mouwen, lengte van de jurk en de top. Wie weet zit dat bij jou wel erg goed.

Geen optie om gewone kleding een maat of 2 groter te kopen? Ik vond de meeste positie kleding totaal niet mooi en ook erg prijzig dus ik ben vooral geslaagd met h&m en dan een maar of 2 groter. Leuke tunieken met band om je taille hebben ze ook in de normale collectie en is niet zo duur als officiële positie kleding.

Ik heb geen speciale kleding gekocht hoor, alleen ondergoed, een broek en een legging voor de rest kan je gewoon alles aandoen uit de winkels gewoon een leuk strak jurkje bijv.

Ik ken je struggle. 162 cm en smal, alles is te groot. Bij H&M heb ik een jeans gekocht. Daar hebben ze een petite lijn en die valt ook echt wel klein. Ik had toch een maatje groter genomen en na 1 x dragen toch te groot dus koop echt de kleinste maat waar je net in past hij loopt uit. Verder lees ik mee want voor jurkjes heb ik zelf ook niks gevonden. Ik heb verder gewoon normale kleding die ik nog pas en paar items in 2 maten groter gekocht.

Ik heb alleen zwangerschapsjeans gekocht. Bij de h&m in maatje 34. Verder normale kleding gedragen in gewoon mijn eigen maat. Gewoon even goed op het model letten of je buik erin past. Zo zonde om voor die paar maandjes een hele garderobe te shoppen. Mocht je BV gaan geven zou ik nu ook daar alvast rekening mee houden. Zoals jurkjes met knoopjes (zodat straks niet je hele jurk omhoog hoeft ?) of voedingstopjes.

Terug
Bovenaan