petje af!!!

Dag meiden,ik had het verhaal van suus gelezen,ik ben nog niet zwanger,zit inmiddels in ronde 8,en ben ook een roker,heb laser behandeling gehad,maar dat heeft helaas nog niet geholpen,ik ben nu weer een andere methode begonnen om te stoppen,ben nu flink aan het minderen,want ik wil ook niet roken mocht ik zwanger raken,maar waaar ik naar toe wil is,PETJE AF VOOR ALLE DAMES DIE HET GELUKT IS OM TE STOPPEN,heb er echt heel erg respeckt voor,dat wou ik even kwijt,hopelijk tot gauw gr manuela
 
Jij kan het ook hoor Manuela ! Als je weet dat je zwanger bent en het beste wil voor die zeer gewenste uk dan kun je naar mijn idee niet meer roken. Tenminste zo is het bij mijn gegaan !
Hopenlijk ben je snel zwanger en dan laat je vast ook die sigaretten links liggen.
 
Ook ik ben nog niet zwanger en ik ben een roker. Ik zit in ronde 1 en ik ben al flink geminderd met roken alleen wil helemaal stoppen nog niet echt lukken. Wel heb ik er alle vertrouwen in dat als ik zwanger ben ik zeker kan stoppen. Maar ja, beter om nu al te stoppen, tegen de tijd dat je zeker weet dat je zwanger bent ben je het toch al min. 4 weken.
Succes manuela, we zitten dus in het zelfde schuitje. Maar het gaat wel lukken.

Groetjes,
Linda
 
Loop toch niet zo te zeiken over dat roken elke keer! Als je het wilt lukt het je en lukt het je nog niet als je zwanger bent, dan ben je gewoon een egoistisch slap mens.

Groeten van een voormalig zwaar roker.
 
Ik ben al een aantal jaren geleden gestopt en mij is het uiteindelijk gelukt met het slikken van Zyban. Dit is een medicijn dat je via de dokter kan krijgen, je moest het destijds al zelf betalen dus dat zal nu wel niet anders zijn.

Het is geen wondermiddel want stoppen met roken doe je voornamelijk door door te zetten en je wilskracht vast te houden, maar mij heeft het net dat zetje gegeven dat ik nodig had . Het verminderd de zin in een sigaret maar er zit geen nicotine in. Ik heb het 7 weken geslikt en je begint er al mee voordat je daadwerkelijk stopt.

Ik heb 12 jaar gerookt en rookte op het laatste 30 sigaretten per dag. In november van dit jaar ben ik 4 jaar rookvrij :)

Ik wens iedereen die de moed heeft verzameld en een poging waagt heel veel sterkte.

groetjes, Jane 39+4
 
weer zo een anoniem die ze naam er niet bij zet!!!!luister anoniem,ik zeg alleen maar petje af voor de mensen die het gelukt is,wat zeg ik daar in godsnaam verkeerd aan?last van je hormonen of zo?
 
Ja Manuela, het zullen de hormonen wel zijn, maar waarom een onderwerp opnieuw aanhalen wat een paar berichten hiervoor al uitvoerig is 'behandeld' en waar je al op hebt gereageerd? Normaal lees ik over berichten heen als ze me niet interesseren, maar gisteren een keertje niet.

Stop zelf ook een keer met roken. Wie weet ben je dan eerder zwanger.

Succes!
 
Terug
Bovenaan