petra alles oke?

Hoi petra

Alles nog helemaal goed met jou? Hoe voel je je ondertussen? Ben nog steeds aan het . Moet je het nu rustig aan doen of mag je gewoon alles doen?

groetjes rozemarijn

ik mag gewoon alles doen hoor!! normaal weet je het ook nog helemaal niet dat je zwanger bent..dus..
heb wel het idee dat het een en ander aan het gebeuren is. ben erg moe en sinds twee avonden een weeiig gevoel, tot zelfs misselijkheid... wie weet de spanning...??
en mega pijnlijke borsten.. ze zijn de afgelopen twee weken ook al gegroeid..komt vd hormonen spuiten denk ik.(mijn bh's passen bijna niet meer haha)
verder alles prima en wachten we rustig af...ahum. als het goed is zijn ze zondag klaar met innestelen, dat zei de ivf verpleegkundige gister. en 30 mei staat nog steeds voor definitieve test!!
jij ook nog even succes!! hou vol!!

Hoi petra

30 mei dat wordt een hele spannende en hopelijk hele blijde dag!!! Ik hou het forum in de gaten want ben natuurlijk erg nieuwschierig....
Als jij de uitslag weet ga ik voor de punctie zo ongeveer ze hebben het geschat op 1 juni maar maandag weet ik wellicht meer want dan worden ze opgemeten...
Wordt je niet een beetje stress van die wachtweken je zou willen dat je een paar dagen kon overslaan...

groetjes rozemarijn

idd wilde dat het allemaal wat sneller ging..maar goed. heb vanmorgen overgegeven..hihi hopelijk van die twee donderstenen daar beneden. ik vond het niet eens erg, moest er zelfs om lachen. maar goed wellicht is het de spanning.

spannend joh.. het kan idd een dag eerder of later zijn de punctie...afwachten.
ik hoor van je hoe het met je eitjes is he??

Hoi petra

Ik schrijf een dagboek daarin schrijf ik elke dag een stukje en hou werkelijk alles bij. Compleet met foto,s enz. Ik hoop dat het allemaal tot het mooiste worder mag gaan leiden en schrijf dan ook alles op. Zodat als het allemaal goed mag gaan het later gelezen kan worden. Ik ben gek op schrijven en heb er al heel wat dagboeken op zitten. (ben nog net geen schrijfster ha ha)
Heb net even geteld je moet nog tien nachtjes slapen. Geweldig dat je moest overgeven gewoon lekker mee door gaan zou ik zeggen. ik ben nog steeds aan het hopen en .
hopen . Ik laat maandag weten hoe de score is ben er erg benieuwd na. Ook wel een beetje zenuwachtig zou het echt zij en heb ik er echt wat verzameld?

groetjes rozemarijn

hoi petra

Ik was gister weer eens in totale paniek. Ik had een luchtbelletje in mijn spuit kreeg en er niet helemaal goed uit en was zo bang dat de verhouding niet meer klopte door dit voorval. Ik moet namelijk twee soorten mengen dus even terug spuiten kon niet.
Dikke tranen natuurlijk en meteen de gedachten dat ik het nu wel verpest zal hebben.
Heb er nog lang van wakker gelegen. Nu gaat het wel weer maar denk er toch nog aan. Ga vanavond voor een goede zonder luchtbel en probeer er maar niet te veel paniek meer van te maken. Ben blij dat ze maandag even gaan kijken...
Ben je nog steeds aan het overgeven? Het komt nu wel steeds een stukje dichterbij wel heel spannend he?

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan