Petra uit H en Chili en natuurlijk de rest...

Hallo allemaal,ben twee dagen niet geweest en lees een hoop. Buiten de vervelende stukjes om dan...Ik las ook dat er een aantal in Almere wonen.Ik dus ook.En hoe gaat het met je "kwaaltjes" Petra ? Ik heb nu sinds een aantal dagen een opgezette buik en ben ook erg emotioneel.Maar nu heb ik best een rotweek achter de rug,maar wilde steeds maar even lekker janken. Om de meest rare onderwerpen. Eerlijk gezegd ben ik het ook zat dat afwachten en die spanning ! Nou,nog een weekje. Hoe gaat het met jullie ???? XXX
ps. Wat een leuk stukje van je aanstaande man Petra !!!

Hoi xxx,

Met mij gaat het goed is alleen zo ellendig he elke keer dat wachten...dat duurt maar en dat duurt maar....
Heb dus al 4 dagen buikpijn op verschillende tijden van de dag en het voelt rot en zeurderig, ( net als Petra en Oby)ben benieuwd wat dit is maar niemand weet er iets over dus is het gewoon maar afwachten... Was eerst "blij" met dit gevoel want misschien is het een " voorteken" maar net schreef Petra dat zij dit ook vorige maand al had dus nu weet ik het niet meer...voel al enige teleurstelling de kop op steken, stom he dat je je toch elke keer weer laat meeslepen in de dagen voor je nod, om grazy van te worden!

Heb je verder al ergens last van?
succes met wachten
Groetjes: Chili

Ik heb last van een opgeblazen gevoel in m'n buik en plas iets vaker dan anders. Maar het kan ook allemaal tussen m'n oren zitten. Ik word hier erg ongeduldig van. Ik vind het ook allemaal erg oneerlijk. Ik heb eerst een te vroeg geboren kindje gehad,die overigens nu goed gaat!,en nog eens een miskraam begin dit jaar. Nu kijk ik wel uit naar een zwangerschap natuurlijk, maar ben er bang voor beide ervaringen. Ik heb dus de 8e mijn nod. Bij de vorige keer had ik al een week voor mijn nod een positieve test. Dat maakt het nu des te moeilijk om netjes te wachten. XXX

Hoi xxx,
Gelukkig dat het nu goed gaat met je kindje hoe oud is je kindje nu en is het een jongen of een meisje?

Ik snap goed dat je bang bent voor of weer een vroeg geboren kindje of een mk maar probeer het positief te bekijken want voor hetzelfde geld is er nu eens een keer niets aan de hand en gaat alles voorspoedig kan toch, hoop het voor je!!

Je vertelt dat je een zware week hebt gehad is alles nu weer wat rustiger voor je? gestress is niet goed he voor ( eventuele) zwangere vrouwen!

Waarom durf je dan nu niet eerder te testen als je vorige keer al een week van te voren een positievetest had?

Groetjes: Chili

hier is mijn berichtje ook al weg...nou moe!!!!

He meiden,heb ook zo'n opgeblazen gevoel en nu begint er ook een soort spierpijn in mijn buik, haha dat heb ik dus ook niet eerder gehad.vindt hetook wel grappig dat je soms dingen voelt alleen irri als je dan toch weer ongi wordt.
ben ook nog steeds emotioneel;vanmorgen weer zitten janken om niets...jeuk aan mijn linker tepel(zal de warmte zijn)

hoe oud is je kindje nu???leuk hoor een broertje of zusje erbij,maar kan me voorstellen dat je er weer aan denkt als je nu weer zwanger zult zijn,moeilijk!

gr. petra

Terug
Bovenaan