Petra uit H.

A

Anoniem

Guest
Hi Petra uit H.

Ik las net je berichtje over de uitslag bij de gyn.
De uitslag is niet leuk, maar toch enorm fijn dat ze tegenwoordig zoveel techniken hebben om toch zwanger te worden. Ik ga voor je duimen.
Maar vraagje....ik moet zelf 11 aug. naar de gyn. Mijn ongi is erg raar....na mijn ovu verlies ik veel bloed en op het echte tijdstip dat ik ongi moet zijn ook....
Hoe hebben ze dingen bij jou onderzocht?? Kan je misschien wat uitleggen, zodat ik wat minder zenuwachtig ben??

Thanks
Knuff Flower

natuurlijk! ik was ook erg bang,heb niet zulke fijne dingen meegemaakt,pijnlijke inwendige onderzoeken enzo. maar ik heb het allemaal gezegd tegen hem en hij was erg begrijpend en legde alles uit.
eerst kregen we een gesprekje,waarom je komt,leeftijd etc komt aan de orde.
bij ons ging hij eerst een inwendig onderzoek doen(bij mij) daar was ik bang voor maar stelde niets voor. het was een inwendige echo; met een soort staaf gaan ze naar binnen(net als dat je gemeenschap hebt,zeg maar) je voelt er weinig van,doet geen pijn.
dan kunnen ze op de echo alles bekijken;baarmoeder,eierstokken,heel mooi! mijn vriend moest daarna zijn zaad inleveren voor onderzoek en ik moest 3x bloedprikken omde week voor mijn hormoonspiegel.
dat was het eigenlijk.hopelijk heb je er wat aan.
succes! het komt allemaal goed hoor!!

Hoi Flower,
ik heb ook een rare ongi, en tijdens mijn eisprong of daarna verlies ik ook regelmatig bloed. Soms wat meer en soms wat minder. En als ik ongi wordt (cyclus erg onregelmatig) dan ik dat ook ongeveer 10-12 dagen. Ik loop ook bij de gyn. en van hem moest ik een tempcurve bijhouden en prikken om te kijken wanneer mijn eisprong is. En aan de hand daarvan hebben ze mij Clomid voorgeschreven om mijn ei zo te laten schrikken dat hij echt knalt rond mijn eisprong en om dan de periode te rekken tot 14 dagen na mijn eisprong. Ik werd altijd een week na mijn eisprong ongi en dan kan er niets innestelen. Dus daar kun je niet tegen klussen. Ik hoop dat het nu beter op gang komt. Volgende week moet ik naar de gyn. Ik hou je op de hoogte.
Als ik je niet meer spreek, veel succes de 11e en zo'n inwendige echo valt inderdaad echt mee.
gr brechtje

Terug
Bovenaan