Petra

Hoi Moeders,

Ik wordt ingeleid omdat de bevalling maar niet op gang komt. Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe ging dit?

Ik ben bang voor meer complicaties en meer pijn omdat het toch wat onnatuurlijk is. Is dat zo en heb je tips voor me?

Liefs Petra

ik ben ingeleid omdat mijn vliezen waren gebroken en ik had geen weeen

bij mij hebben ze gel ingespoten2 keer en het duurde heel lang, erg prettig was het niet( toen het erin ging was het lekkerder)

maar het is het waard

Hallo,
Sorry, van mij geen leuk verhaal. Na het op dinsdags niet lukte om met gel in te leiden (2x gehad die dag) op woensdag vliezen breken en infuus.Weeën kwamen te snel op elkaar en waren niet op te vangen (kreeg hiervoor een ruggeprik 's middags). Om 19u. nog geen vordering met ontsluiting (4cm., 's ochtens had ik 2cm.) Bleek toen verhoging te hebben en kreeg dus na een 2 dagen ploeteren toch nog een keizersnee. Mijn zus is ook ingeleid en daar is alles goed gegaan en weet van meerdere dat het goed ging. Ik denk dat ik gewoon domme pech heb gehad. Het was uiteindelijk wel de moeite waard. Vooral als je dan eindelijk je bloning ziet. In ons geval een gezonde gozer van 7 pond!!!!
Groetjes

Terug
Bovenaan